Asa cum spuneam si in trecut, organizatia RAR trebuie inchisa si refacuta cu o structura privata cum vedem in Germania, respectiv TUV si DEKRA.
Coruptia si lipsa unui sistem care sa nu mai permita statiilor de ITP sa treaca fara probleme in cateva ore orice cazan fara motor sau chiar si fara geamuri, sunt de fapt marile probleme ale celor de la RAR.
In trecut spuneam ca Politia Romana nu se implica prin verificarea site-urilor comerciale care ofera servicii de anulare a sistemelor de poluare pe masinile din Romania, insa daca ne gandim mai bine masina aia tot ajunge la o state ITP si trece testul oficial RAR cu spaga fara nici cea mai mica problema.
Lauda celor de la RAR pe pagina lor de Facebook cu prinderea unui “tampit” care a mers direct la RAR cu masina fara tobe si fara DPF, este un caz comic care te face sa consideri oragnizatia RAR drept una dintre cele mai corupte din Romania.
In Romania din cele 8 milioane de masini inmatriculare circula 4 milioane de diesel-uri dintre care GARANTAT 1 milion au DPF-off sau EGR-off!
SFATURILE AUTOLATEST
Daca mai exista o sansa de vindecare pentru RAR noi recomandam ca acestia sa fie dotati cu camera video asemenea poltistilor de la rutiera, si sa iasa in trafic cu laboratorul mobil la ore de varf! Nu doar sambata seara cu televiziunie la fata locului!
Nerespectarea normelor de sigurata rutiera sa duca si la sanctionarea drastrica si automata a statiei ITP care a permis “cazanului” sa treaca ITP-ul fara probleme in urma cu cateva zile!
Doar asa poate imaginea celor de la RAR are sanse de vindecare, insa noi continuam sa sustinem poltica fedrala a Germaniei care a dat puterea RAR-ului unor companii private precum TUV sau Dekra care pur si simplu verifica intreg parcul auto fara nici o exceptie, motiv principal pentru care germanii vand repede masinile vechi romanilor pentru a ajunge cu ele la RAR Romania!
RAR este singurul vinovat pentru cazanele care trec ITP-ul si circula pe soselele din Romania
Filtru de particule este bomba cu ceas a motoarelor diesel moderne! FAP DPF 2014
De drumuri si de motorina proasta de la noi de ce nu ziceti ?
Eu am un VW Bora in care am bagat peste 10.000 lei anul acesta in piese si serviceuri de kkt , lucruri facute de mantuiala pe banii mei , am facut ceea ce putini romani fac – mentenanta preventiva .
Am parcurs peste 30.000 km anul acesta si pot spune lejer ca toate statiile peco din Romania au motorina proasta, la fel si pt benzina , de GPL nu mai zic.
Ultima patanie am bagat de la OMV in vara pe autostrada A1 spre Pitesti si cum am iesit din peco mi s-a aprins martorul de egr (piesa schimbata recent ca sa nu existe dubii).
O prietena cu un C Klasse din 2001 avea 2 injectoare la 50% , dupa ce a facut un tur prin Europa injectoatele mergeau perfect .
Da, să vindem RAR la străini, eventual tot la austrieci ca și așa noi nu ne pricepem la nimic. Trădători ORDINARI!!!
Detin un seria 3 320d din 2004, si in luna octombrie am făcut ITP-ul masinii fara nici un fel de intervenție pe partea de șpagă sau eu stiu ce ‘atentie’. SvaFîg. Voi ăștia care sunteți patriotii plui și vorbiți de tari straine si ce ar mai trebuii sa fac Romania, marș in m… afară dacă v-ați săturat de tara asta. Vă bateți joc de ea. Nu vedeți ca suntem vânduți?!
Dețin un Seria 3 cu 6 cilindri din 2004 . La RAR mi sa spus de către cel ce a făcut controlul că este surprins cât de bine au ieșit gazele vizavi de vechimea mașinii. Ce-i drept acum mă apropii de 200000 km. Parcurși .
Dacă nu ar fi România, Germania ar trebui să o inventeze! Cineva trebuie să cumpere, desigur, pentru a circula, mașinile germane ajunse la situația de uzură în care germanii nu mai socotesc eficientă cheltuiala cu ele!