Nu de putine ori foarte multi cititori ne-au atras atentia ca in trafic sunt masini care trebuie duse la REMAT fara doar si poate, si ca principalii vinovati sunt cei care detin statii de ITP si care trec aceste cazane contra unei sume modice.
Daca in Germania masina ta nu are TUV-ul sau DEKRA pretul sau poate scadea chiar si la jumatate pentru simplul fapt ca reparatia unei masini de generatie cat de cat noua este extrem de costisitoare pentru nemti.
In Romania daca cazanul tau nu mai are DPF, turbina este pe duca sa vreuna mecanic cu 2 clase ca trenul RAPID a anulat EGR-url, problema trecerii inspectiei tehnice periodice NU ESTE O PROBLEMA!
Pur si simplu contra a doar 150 de lei aproape orice statie ITP trece aceste cazane fara ca cei de la RAR sa poata face ceva.
Noi consideram ca nu statia ITP este de vina, ci doar mult laudataul RAR care are acolo niste politruci cu zeci de mii de lei salarii care nu fac nimic sa opreasca acest fenomen al cazanelor pe patru roti cu ITP valabil.
Mai jos vezi un video de la Auto Master Chef By Mihai Popescu care suprinde in trafic un Mercedes Benz Clasa E W211 echipat cu un V6 diesel fie E280 fie E320 CDI care nu mai are nici un fel de DPF sau catalizatoare in firea lor! Rezultatul este un frumos NON EURO care are ITP valabil in 2021!