Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Europa a cedat si nu mai implementeaza Green Deal la capitolul emisii CO2 pentru autombilele noi

La doar cateva zile dupa ce partidul verzilor a pierdut puterea in Germania, Uniunea Europeana a schimbat complet politica de emisii CO2 pe flote, adica nu forteaza producatorii de automobile din Europa sa plateasca amenzi de miliarde de euro.

Acest pas este primul prin care UE recunoaste faptul ca electrificarea parcului auto a esuat, in prezent mai putin de 20% dintre vanzarile de masini noi din UE fiind 100% electrice, vanzari care sunt in continua scadere in primele luni ale anului 2025.

Green Deal

UE CEDEAZA IN FATA ELECTRIFICATILOR!

Uniunea Europeană a stabilit o foaie de parcurs ambițioasă pentru procesul de trecere la mobilitatea durabilă 100% electrică pana in anul 2035 cand practic urmeaza sa fie interzise masinile cu motoare termice.

Reglementări care sunt din ce în ce mai exigente privind emisiile fac practic imposibil pentru producători să continue să parieze pe mașini pe benzină sau diesel.

Americanii spun ca masinile electrice au emisii de CO2 mult mai mari decat cele ale unei masini pe benzina

Europa a ajuns insa față în față cu realitatea pentru ca, Comisia Europeană condusă de Ursula von der Leyen a decis ca UE a decis să „relaxeze” standardele privind emisiile.

Green Deal

Producătorii de automobile vor avea un termen de 3 ani pentru a se conforma obiectivelor privind emisiile de CO2 pentru 2025. Prin urmare, companiile care operează în UE nu vor trebui să îndeplinească obiectivele stabilite pentru acest an. Sau cel puțin nu vor fi obligate să facă acest lucru.

Constructorii auto vor avea la dispoziție 3 ani pentru a îndeplini obiectivele de CO2 pentru 2025

În urmă cu doar câteva zile ACEA solicita Europei să relaxeze reglementările privind emisiile la standardul CAFE (Corporate Average Fuel Emissions).

Potrivit declarațiilor făcute de Vonder Leyen, la sfârșitul acestei luni va fi propus un „amendament direcționat” pentru a oferi flexibilitate sectorului auto în cadrul reglementărilor privind emisiile pentru acest an 2025.

Green Deal

Modificările propuse vor permite producătorilor auto să nu îndeplinească obiectivele privind emisiile de CO2 în acest an, atâta timp cât își îmbunătățesc rezultatele în următorii doi ani.

„În loc de conformare anuală, companiile vor avea la dispoziție trei ani pentru a se conforma principiului bancar și al datoriei. Obiectivele vor rămâne aceleași, dar aceasta înseamnă mai multă marjă de manevră pentru industrie și mai multă claritate, fără a schimba obiectivele convenite”, a declarat președintele Comisiei Europene.

Daca guvernul Germaniei nu renunta la green deal in 2025 peste 13.2 milioane de europei vor avea probleme financiare

Industria automobilelor din UE in 2025

13,2 milioane de europeni lucrează în sectorul automobilelor
10,3% din totalul locurilor de muncă din industria prelucrătoare din UE
383,7 miliarde EUR în venituri fiscale pentru guvernele europene
Excedent comercial de 106,7 miliarde EUR pentru Uniunea Europeană
Peste 7,5% din PIB-ul UE generat de industria auto
72,8 miliarde EUR în cheltuieli anuale pentru cercetare și dezvoltare, 33% din totalul UE

 

green deal germania, cancelar germania 2025, industrie auto europa, angajati ue industria auto, esec green deal europa

75% dintre companiile din Europa nu tin cont de Green Deal, adica nu si-au cumparat masini electrice

Revine taxa de prima inmatriculare sau taxa auto de mediu pentru ca Romania nu poate spune nu proiectului european Green Deal!

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente