Una dintre cele mai importante masini crossover din Europa a primit recent o a doua generatie, vedeta fiind cunoscuta Toyota C-HR.
Acum, noul C-HR are o caroserie usor mai mare care ofera un spatiu interior superior, insa japonezii au decis sa faca din acest model unul greu de combatut de catre concurenta sa directa pentru ca tehnologia este chiar cea de la Prius.
Adica, vom avea o versiune de baza ieftina cu motorul 1.8 de 98 CP Hybrid, motor extrem de economic si fiabil, insa si un Toyota C-HR PHEV cu motorul 2.0 de la Prius care ofera o putere cumulata de 223 CP.
Acesta din urma poate merge in modul EV 60 km, insa nu trebuie sa uitam ca vorbim totusi de un crossover cu o greutate la gol de aproape 1.6 tone, adica nu vom avea un consum mic cum spune Toyota.
In loc de 1.2 litri la 100 de km in modul cel mai eco, masina consuma in medie 2.5 litri, iar cand bateria nu mai are energie trebuie sa ne asteptam la un consum cu 1 litru mai mare decat cel al acutalului Toyota C-HR 2.0 Hybrid.
Greutatea mai mare este cea mai mare problema a masinilor PHEV in comparatie cu cele Hybrid simple.
O banala revizie de Toyota C-HR a depasit 2.080 lei la dealerul Toyota Bucuresti Sud
Si la aceasta generatie cutia e-CVT ofera o economie reala in viata de zi cu zi, insa este complet nerafinata atunci cand dorim sa mergem dinamic, turatiile exagerate si indelungate fiind o adevarata problema in modul Sport.
Calitatea de fabricatie este usor imbunatatita, insa nu trebuie uitat faptul ca vorbim de un produs fabricat in Turcia, uzina Toyota de acolo utilizand materie inferioare in comparatie cu ceea ce vedem in uzinele din Japonia sau SUA.
Despre pretul de achizitie momentan nu avem ce declara, insa daca ne uitam la oferta noului Prius PHEV 2023 fanii Toyota C-HR vor avea o supriza neplacuta, pentru ca masina va avea garantat un pret mult peste cel al actualei generatii.
Viitoarea Toyota Prius PHEV 2023 ar putea avea un pret de 50.000 euro in versiunea de baza
Pe piata din Romania noul Toyota C-HR urmeaza sa-si faca prezenta undeva la inceputul anului 2024 cand fabrica din Turcia intra in productie de masa, iar modelul cel mai apreciat urmand sa fie cel de baza daca va avea un pret decent de achizitie.
Daca Toyota Romania nu reuseste sa afiseze un pret decent noul C-HR urmand sa infrunte o concurenta de top din partea unei Kia Niro PHEV sau Hyunda Kona II 2023.
Presa din Spania spune ca japonezii cer pentru versiunea C-HR 200H Premiere Edition un pret de 42,150 euro, insa fara a mentiona care este pretul modelului cu cu transmisie integrala AWD-i sau cel al unui PHEV din acest test.
Un C-HR PHEV putand sa fie vandut chiar si cu suma de 50.000 euro intr-un nivel de echipare de top.
Test Drive cu Toyota C-HR 1.8 Hybrid eCVT! Performante mediocre si calitate proasta de fabricatie
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Am si eu C-HR Hybrid 2.0 184 CP.
NU sunt prea happy.cu ea
Ce probleme aveti?
Bună ziua! De ce nu sunteți mulțumit de Chr? Îl mai aveți?
Oare in romania pe cand? Momentan nu nimeni nu mentioneaza nimic oficial despre noul CHR
De unde povestea asta cu calitatea slabă la Toyota fabricată în Turcia? Avem în familie un c-hr 2021 cu VIN de Turcia și un rav4 PHEV 2023 made in Japonia. Nu e absolut nicio difierenta la calitatea materialelor. E doar in capul vostru.
Zici tu? Mai cauta sa vezi rechemarile reale nu vrajelile de marketing!