Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Strong Hybrid 140V 6AGS facelift 2025

Masina din acest test drive este una extrem de cunoscuta pe piata din Romania, pentru simplul fapt ca este una dintre cele mai vandute, deja clasicul Suzuki Vitara.

Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Strong Hybrid 140V 6AGS facelift 2025, test drive, drive test, suzuki pipera, de unde cumpar suzuki vitara facelift, consum real, garda la sol, cutie robotizata 6AGS, 0-100 km/h, test romania, suzuki arian motors

Insa, acum la inceput de an 2025, vorbim de noul Vitara facelift, model care a primit cateva schimbari de detaliu, pentru a permite modelului o prezenta constanta in segmentul sau, chiar daca acolo au aparut modele noi precum gama Dacia Duster 3.

DE CE VITARA IN 2025?

Pentru simplul fapt ca de fiecare data cand vorbim de un produs Suzuki, vorbim de automobile extrem de fiabile in timp, pentru ca Suzuki ramane unul dintre putinii fabricanti conservatori din punct de vedere tehnologic.

Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Strong Hybrid 140V 6AGS facelift 2025, test drive, drive test, suzuki pipera, de unde cumpar suzuki vitara facelift, consum real, garda la sol, cutie robotizata 6AGS, 0-100 km/h, test romania, suzuki arian motors

Si aceasta este clar sesizata de catre toti soferii de Viata din Romania, o comunitate care nu va renunta niciodata la ale lor “Vitare” pentru o Dacie, Renault sau Peugeot.

Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Strong Hybrid 140V 6AGS facelift 2025, test drive, drive test, suzuki pipera, de unde cumpar suzuki vitara facelift, consum real, garda la sol, cutie robotizata 6AGS, 0-100 km/h, test romania, suzuki arian motors

Pur si simplu, Suzuki a realizat aceasta generatie de Vitara LY in urma cu 10 ani, sa fie extrem de moderna si foarte fiabila, in ciuda cresterii concurentei sale directe.

EVOLUTIA VITARA IN 10 ANI

In 2015 Suzuki oferea clientilor din Europa un motor clasic 1.6 MPI M16AA de 120 CP pe care se putea monta fara probleme GPL, insa si un BoosterJet de 140 CP si cutie AT6 Aisin extrem de fiabila.

Aici nu trebuie uitat si vechiul motor diesel 1.6 DDiS, care era un produs Multijet Fiat, motor care avea sa ofere cel mai mic consum din istoria gamei Vitara.

Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Strong Hybrid 140V 6AGS facelift 2025, test drive, drive test, suzuki pipera, de unde cumpar suzuki vitara facelift, consum real, garda la sol, cutie robotizata 6AGS, 0-100 km/h, test romania, suzuki arian motors

Acum, in 2025 Suzuki mai ofera clientilor doar motorul 1.4 BoosterJet de 129 CP si cutie manuala si acest StrongHybrid care este, fara discutii, o aparitie surprinzatoare in Europa.

HYBRID SAU STRONG HYBRID?

In primul rand trebuie spus ca masina din acest test drive are sub capota motorizarea pe benzina K15C, care are 4 cilindri si 1.5 litri, unul dintre ultimele motoare cu injectie clasica multipunct de pe piata.

Conform celor de la Suzuki, motorizarea ofera o putere maxima de 102 CP si 138 Nm, insa marele ajutor vine din partea cutiei robotizate si electrificate AGS6, care are integrat in ea un motor electric de 33 CP si 60 Nm.

Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Strong Hybrid 140V 6AGS facelift 2025, test drive, drive test, suzuki pipera, de unde cumpar suzuki vitara facelift, consum real, garda la sol, cutie robotizata 6AGS, 0-100 km/h, test romania, suzuki arian motors

Oficial, Suzuki declara o putere maxima cumulata de 116 CP, insa cele doua motoare ofera in realitate o putere maxima de 135 CP si 198 Nm.

CUM SE CONDUCE UN STRONG HYBRID SUZUKI?

La prima vedere, orice cutie robotizata este demna de critici pentru ca are timpi “morti” la schimbarea rapoartelor, insa Suzuki a decis sa electrifice aceasta cutie AGS, adica exact timpii pierduti de vechile cutii Easy-R de la Dacia sunt “acoperiti” de motorul electric.

Astfel, in viata de zi cu zi este aproape insesizabil faptul ca esti la volanul unei masini cu aceasta tansmisie, schimbarile rapoartelor fiind realizate exceptional, chiar si in comparatie cu alte transmisii cu dublu ambreiaj.

Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Strong Hybrid 140V 6AGS facelift 2025, test drive, drive test, suzuki pipera, de unde cumpar suzuki vitara facelift, consum real, garda la sol, cutie robotizata 6AGS, 0-100 km/h, test romania, suzuki arian motors

Marele avantaj al unei cutii AGS6 de la Suzuki este ca utilizeaza acelasi ambreiaj cu cel al cutiei manuale, adica costurile cu inlocuirea sa fiind extrem de mici in comparatie cu reparatia unei cutii CVT, DCT sau clasica cu convertizor de cuplu.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Strong Hybrid 140V 6AGS facelift 2025, test drive, drive test, suzuki pipera, de unde cumpar suzuki vitara facelift, consum real, garda la sol, cutie robotizata 6AGS, 0-100 km/h, test romania, suzuki arian motors

Asa cum era de asteptat, japonezii de la Suzuki raman conservatori si ofera in continuare un motor pe benzina aspirat, care poate merge sute de mii de km fara probleme, mai ales ca nici macar nu are injectie directa.

Vedeta este insa cutia robotizata electrificata AGS6, care va avea costuri de mentenanta precum cele ale unei transmisii manuale, insa si un comportament rutier corect, in special in mediul urban, unde motorul electric chiar poate sa “tina” motorul termic oprit pe distante considerabile.

Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Strong Hybrid 140V 6AGS facelift 2025, test drive, drive test, suzuki pipera, de unde cumpar suzuki vitara facelift, consum real, garda la sol, cutie robotizata 6AGS, 0-100 km/h, test romania, suzuki arian motors

Astfel, daca te-ai gandit sa-ti cumperi un Duster hybrid de 28.000 euro cu infama cutie multimodala E-Tech, poti oricand sa te uiti si spre un Vitara Strong Hybrid la care primesti automat si o garantie de 10 ani pentru componentele tehnice.

Si in final, nu trebuie sa uitam faptul ca Vitara are una dintre cele mai bune transmisii 4×4 din segment, sistemul AllGrip Select putand sa fie montat si pe acest model Stong Hybrid, in comparatie cu lipsa transmisiei integrale de pe modelele Dacia Duster Hybrid.

Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Strong Hybrid 140V 6AGS facelift 2025, test drive, drive test, suzuki pipera, de unde cumpar suzuki vitara facelift, consum real, garda la sol, cutie robotizata 6AGS, 0-100 km/h, test romania, suzuki arian motors

Mai multe detalii la 0737.600.600

Cumpara masina de la partenerul nostru de mobilitare Suzuki Pipera:

 

PRO

Singurul model capabil a concura Dacia Duster Hybrid

Interior cu materiale de mai buna calitate decat la Duster

Comportament rutier sigur

Vitara Strong Hybrid poate sa primeasca o transmisie 4×4

Volum al portbagajului de 289 litri

Motor de 1.5 litri cu injectie clasica multipunct

Distributie pe lant

Pret de 24.000 euro TVA inclus

Garantie standard de 10 ani

 

CONTRA

Generatia LY lansata pe piata in 2015

Cutie robotizata cu care trebuie sa te obisnuiesti la inceput

Varianta 4×4 Luxus cu un pret mare de achizitie

Suzuki Vitara 1.5 Dulajet Hybrid AllGrip AGS6, test drive, vitara cutie robotizata, 0-100, consum, pret accesorii vitara 2023,made in ungaria

FISA TEHNICA 

Suzuki Vitara 1.5 Dualjet Hybrid AGS6

Motor benzina K15C

Numărul de cilindri 4

Injectie multipunt ( se poate monta GPL Tomasetto)

Numărul de supape 4

Cilindree 1462 cmc

Putere75 kW (102 CP) la 6.000 rpm

Cuplul maxim de 138 Nm la 4400 rpm

Motor electric integrat in cutia robotizata AGS6

Putere / Cuplu (motor electric 1) 33 CP / 60 Nm Accelerație 0-100 km/h 12,7 s

Viteza maxima 180 km/h

Viteza maximă electrică (hibridă) 80 km/h

Zgomot la volan 68 dB

Consum combinat de combustibil (WLTP) 5,0 l/100 km

Valoarea CO2 combinată (WLTP) 114 g/km

Dimensiune rezervor 47,0 l

Baterie Lithiu Ion

Lungime 4185 mm

Latime 1775 mm

Latime (inclusiv oglinzi exterioare) 2030 mm

Inaltime 1595 mm

Ampatament 2500 mm

Garda la sol maxim 175 mm

Raza de bracaj 10,4 m

Volum portbagaj normal 289 l- 1046 l

Greutate proprie (UE) 1250 kg

Pret Suzuki Pipera: 24.000 euro TVA inclus

 

Primul test cu noul Suzuki Vitara 1.6 DDIS Spirit ALLGRIP 2015! Dacia Duster killer

Vitara stong hybrid, test drive vitara stong hybrid, consum vitara stong hybrid, pret discount vitara stong hybrid, date tehnice vitara stong hybrid, garda la sol vitara stong hybrid, volum portbagaj vitara stong hybrid, motor distributie vitara stong hybrid, injectoare vitara stong hybrid, cutie viteze vitara stong hybrid, pret revizie vitara stong hybrid, anvelope vitara stong hybrid , test romania vitara stong hybrid, 0-100 km/h vitara stong hybrid , #noul VITARA STONG HYBRID Romania #vitara stong hybridlatest, VITARA STONG HYBRID , VITARA STONG HYBRID #drivetest

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente