Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Leapmotor T03 2024! Merita 23.000 euro sau alegi direct un Ford Puma MHEV sau o Mazda 2 Full Hybrid?

Stim ca foarte multi criticati masinile chinezesti, insa cand vine vorba de modele EV ieftine pe piata din Europa nu exista decat chinezii cu ale lor Dacia Dongfeng Spring si mai nou Stellantis cu acest Leapmotor T03 2024.

Leapmotor T03, test drive Leapmotor T03, pret Leapmotor T03, consum real, drive test, garda la sol, baterie lfp, service Leapmotor T03, date tehnice Leapmotor T03

Despre masina de fata putem spune ca este un produs low-cost 100% chinezesc care se vine in Romania in versiunea de top cu un pret de 23.000 euro TVA inclus, pret cu 10.000 euro mai mare decat cel din China.

Vanzatorii vor spune ca in pret intra transportul din China sau cine stie ce elemente de siguranta, insa realitatea este ca masina se vinde in Europa cu 10.000 euro mai scump decat in China, adica valoarea ei reala este de maxim 10-12.000 euro cu toate taxele si fara RablaPlus.

Leapmotor T03, test drive Leapmotor T03, pret Leapmotor T03, consum real, drive test, garda la sol, baterie lfp, service Leapmotor T03, date tehnice Leapmotor T03

CUM SE CONDUCE?

Din start trebuie spus ca acest Leapmotor T03 este o masina de oras mult mai bine gandita decat Dacia Spring, adica are frane mai bune ( discuri pe puntea spate) si in general un comportament rutier mult mai elegant.

Noul Leapmotor T03 este o chinezarie capabila a bate la toate capitolele Dacia Spring 2023

Insa, din pacate pentru electrificatii patriei citadina lui Leapmotor nu se ridica la nivelul de 23.000 euro ceruti in Romania, bani pentru care pleci acasa cu un Ford Puma 1.0 EcoBoost cu transmisie automata sau chiar si cu un Hyundai i30 1.5 TGDI de 140 CP din segmentul compact.

Leapmotor T03, test drive Leapmotor T03, pret Leapmotor T03, consum real, drive test, garda la sol, baterie lfp, service Leapmotor T03, date tehnice Leapmotor T03

Aici este marea problema a lui Leapmotor T03, o masina care este mai buna decat un Spring de la Dacia, insa care sufera in continuare de o calitate de fabricatie low-cost.

La interior predomină plasticul dur, dar banda de vopsea neagră strălucitoare îi conferă un aspect mai calitativ.

Leapmotor T03, test drive Leapmotor T03, pret Leapmotor T03, consum real, drive test, garda la sol, baterie lfp, service Leapmotor T03, date tehnice Leapmotor T03

MOTOR SI BATERIE ALL MADE IN CHINA

Asa cum te-ai asteptat atat motorul cat si bateria sunt Made in China, un detaliu bine de amintit daca vorbim deja in versiunea de baza de un acumulator LFP produs de CATL si o motorizare electrica mult mai puternica decat cea de la Dacia.

Chinezii au adus in Europa modelul Leapmotor T03, singura electrica mai buna si ieftina decat o Dacia Spring

Motorul are insa o putere modesta de 70 kW (93 CP) cu un cuplu maxim de 158 Nm. Adica, ajunge la o viteza de 100 de km/h in 12,7, cea maxima fiind de 130 km/h.

Leapmotor T03, test drive Leapmotor T03, pret Leapmotor T03, consum real, drive test, garda la sol, baterie lfp, service Leapmotor T03, date tehnice Leapmotor T03

Pe sosea in viata de zi cu zi consumul este de 13.4 kwh, adica vei putea merge fara probleme 200 de km cu bateria de 37.3 kwh.

PRET SI CONCURENTA

Leapmotor T03 are un preț de pornire de 19.900 euro (fără prima prin programul Rabla Plus) și poate ajunge până la 23.000 euro.

dacia spring vs Leapmotor T03, pret Leapmotor T03 europa, baterie Leapmotor T03 2023, autolatest, test drive, probleme spring

Asa cum spuneam mai sus masina are un pret de vanzare de 19.000 euro, insa o versiune cu dotari ( adica cea recomandata) ajunge la un pret de 23.000 euro, pret mult prea apropiat de cel al viitorului Citroen e-C3 sau chiar si al viitorului Renault 5 in versiunile de baza.

Leapmotor T03, test drive Leapmotor T03, pret Leapmotor T03, consum real, drive test, garda la sol, baterie lfp, service Leapmotor T03, date tehnice Leapmotor T03

Fanii electricelor vor spune ca pretul de 23.000 euro ajunge la 18.000 euro cu RablaPlus, insa aceasta este de fapt o mare problema pentru toti cei care vand electrice pentru ca preturile variaza prea mult in diferitele tari din UE.

Momentan nu se cunosc detalii referitoare la taxare estea a celor de la Leapmotor in Europa, insa aici trebuie sa amintim ca MG MG4 are deja o taxare de 38% iar viitorul BYD Dolphin este penalizat cu extra 20% de catre UE.

Leapmotor T03, test drive Leapmotor T03, pret Leapmotor T03, consum real, drive test, garda la sol, baterie lfp, service Leapmotor T03, date tehnice Leapmotor T03

Noul Leapmotor T03 se adreseaza in special celor care fac livrari in cele mai aglomerate zone urbane din Romania, pretul de baza fiind atunci suficient pentru acest tip de transport urban, insa daca vrei o masina completa si sigura cu care sa poti sa iesi in afara orasului recomandam fara discutii una pe benzina sau hybrid pe care o poti cumpara cu aceeasi suma.

Test Drive cu noul Ford Puma facelift 2024 ST Line-Motorizare noua 1.0 EcoBoost 125 CP cu distributie pe lant

Test cu cea mai economica Mazda din istorie, noua Mazda 2 XP21 Select Hybrid G116 e-CVT 2024

Leapmotor T03, test drive Leapmotor T03, pret Leapmotor T03, consum real, drive test, garda la sol, baterie lfp, service Leapmotor T03, date tehnice Leapmotor T03

 

PRO

Pret bun de vanzare

Performante bune pentru o citadina electrica

Baterie LFP

 

CONTRA

Imagine de marca care lipseste in Romania

Materiale low-cost la interior

Siguranta discutabila in caz de accident

Valoare foarte mica de revanzare

Lipsa retea de service in Romania

Acces la piesele de schimb

Leapmotor T03, pret romania, test drive Leapmotor T03, consum kwh, baterie lfp, dacia spring vs Leapmotor T03, garantie, calitate fabricatie Leapmotor T03, siguranta accident Leapmotor T03

FISA TEHNICA

Motor electric și baterie

Moto tip PMS sincron cu magnet permanent  70 kw

Putere max 30 min kw 38 Cuplu maxim (Nm) 158

Capacitate Baterie (KWh) 37.3

Putere maximă încărcător de bord (kW) 66

Puterea maximă de încărcare DC (kW) 48

Timp de încărcare DC (30-80%) 36 min

Viteza Maxima (km/h)  130

Repriza (0-100 km) 12.7 secunde

Autonomie EV combinată (km, WLTP) 265

Consum de energie (Wh/km) 163

Suspensie (față/spate) McPherson/ bara de torsiune

Frane  Fata/Spate:  Disc/Disc

Anvelope 165/65 R15 Jantă Jantă din aliaj de 15 inch

Dimensiune și Greutate Lungime (mm) 3620 Latime (mm) 1652 Înălțime (mm) 1577 Ampatament (mm) 2400

Garda la sol 140 mm

Spațiul de încărcare al portbagajului din spate 210/880 litri

Greutate la gol( k g ) 1175

Masa maximă încărcată tehnic admisibilă (kg) 1475

Masa maximă încărcată tehnic admisă pe fiecare axă (kg) 790/740

Leapmotor T03, pret romania, test drive Leapmotor T03, consum kwh, baterie lfp, dacia spring vs Leapmotor T03, garantie, calitate fabricatie Leapmotor T03, siguranta accident Leapmotor T03

 

s

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. Panarame electrice. Eu zic ca electrificarea trebuia facuta pentru masinile de transport in comun, taximetristi, curieri, politie si tot asa, pt cei care fac f multi km in orase, nu omul de rand.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente