Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Ford Puma facelift 2024 ST Line-Motorizare noua 1.0 EcoBoost 125 CP cu distributie pe lant

Fara discutii, cea mai buna masina romaneasca este gama Ford Puma, nu mult laudata Dacia Duster, detaliu despre care presa auto din Romania se incapataneaza sa nu vorbeasca.

Adevarul despre produsele Ford Made in Romania se vede cel mai bine atunci cand mergi in tarile din Europa de Vest, unde vezi pe strazi mai multe masini Puma decat Duster, detaliu care ne face sa mentionam ca, gama Puma este cea mai buna masina romaneasca.

Ford Puma MCA facelift 2024 1.0 Ecoboost ST Line 125 CP MY 2024.75, test drive, drive test, consum real, autolatest, ford roadhill, oferta pret puma 2024, 1.0 ecoboost distributie lant, 0-100 km/h, garda la sol, date tehnice, puma vs sandero stepway, puma vs vw t-cross, 7dct getrag

CARE SUNT SCHIMBARILE?

Aici trebuie spus ca Puma a fost tot timpul un produs de top al celor de la Ford Europa, motiv pentru care a si ramas a doua cea mai vanduta masina a marcii in UE, dupa Kuga fabricata in Spania.

Acum, la jumatatea anului 2024, Ford a introdus noul Puma facelift, una dintre cele mai bune restilizari mid-life ale unei masini de succes, respectiv a lasat exteriorul in mare parte la fel, insa a schimbat complet plansa de bord, care face din aceasta Puma facelit realmente o masina noua.

Ford Puma MCA facelift 2024 1.0 Ecoboost ST Line 125 CP MY 2024.75, test drive, drive test, consum real, autolatest, ford roadhill, oferta pret puma 2024, 1.0 ecoboost distributie lant, 0-100 km/h, garda la sol, date tehnice, puma vs sandero stepway, puma vs vw t-cross, 7dct getrag

Toate masinile Puma primesc standard Titanium, o tableta de mari dimensiuni cu Sync 4 integrat, plus jante de 17 inch sau faruri cu LED.

All-around, masina lui Ford este mult mai bine asamblata, iar interiorul are materiale mai bune, plus o antifonare superioara a habitaclului.

CALITATE DE FABRICATIE

La fel ca si la precedentul model, noua Puma 2024 ramane cel mai dinamic crossover din Europa, iar versiunea de fata ST-Line cu jante pe 19 inch cu anvelope GoodYear Eagle F1 225/40 R19, este si mai stabila in viraje.

Ford Puma MCA facelift 2024 1.0 Ecoboost ST Line 125 CP MY 2024.75, test drive, drive test, consum real, autolatest, ford roadhill, oferta pret puma 2024, 1.0 ecoboost distributie lant, 0-100 km/h, garda la sol, date tehnice, puma vs sandero stepway, puma vs vw t-cross, 7dct getrag

Trenul de rulare este setat dinamic si aduce zambetul pe fata soferului cand se merge pe drumuri bune virajate, insa cand mergi pe drumuri proaste, aceasta suspensie devine usor inconfortabila.

PUMA VS CONCURENTA SA REALA

De asemenea, Ford nu cere bani in plus nici pentru display-ul central din spatele volanului, detaliu care face ca aceasta generatie de Puma sa fie cea mai bine dotata, chiar si in fata unei concurente precum VW T-Cross, Hyundai Bayon, Kia Stonic, Dacia Sandero Stepway sau Skoda Karoq.

Ford Puma MCA facelift 2024 1.0 Ecoboost ST Line 125 CP MY 2024.75, test drive, drive test, consum real, autolatest, ford roadhill, oferta pret puma 2024, 1.0 ecoboost distributie lant, 0-100 km/h, garda la sol, date tehnice, puma vs sandero stepway, puma vs vw t-cross, 7dct getrag

De fapt, daca luam o Skoda Karoq standard si puntem dotarile oferite gratis la Puma, ajungem la o diferenta de pret de peste 10.000 euro in defavoarea masinii lui VAG, motiv pentru care romanii cumpara Karoq doar SH, importate din Europa de Vest.

Aceeasi situatie este intalnita si la Renault Captur facelift, care se vinde cu 8.000 mai scump decat o Puma 1.0 EcoBoost de 155 CP MHEV.

DE CE PUMA SI NU SANDERO STEPWAY IN 2024?

In primul rand, trebuie spus ca Puma este un crossover de clasa mica precum Sandero, insa masina celor de la Ford este un produs superior din toate punctele de vedere, iar acum dupa acest facelift, deja vorbim de un salt tehnologic si mai mare.

Ford Puma MCA facelift 2024 1.0 Ecoboost ST Line 125 CP MY 2024.75, test drive, drive test, consum real, autolatest, ford roadhill, oferta pret puma 2024, 1.0 ecoboost distributie lant, 0-100 km/h, garda la sol, date tehnice, puma vs sandero stepway, puma vs vw t-cross, 7dct getrag

La capitolul design, masina craioveana castiga fara drept de apel in fata oricarui model Dacia, care se vede la mare distanta ca sunt produse low-cost cu preturi mult prea mari de achizitie, realitatea fiind aceea ca un Puma de 20.000 euro este clar superior unui Sandero Stepway de 19.000 euro.

Masina celor de la Ford este mult mai sigura in caz de accident, mult mai dinamica pe sosea si are un interior modern, cu mult mai multa tehnologie decat ceea ce vedem la Dacia sau chiar si la Renault.

Ford Puma MCA facelift 2024 1.0 Ecoboost ST Line 125 CP MY 2024.75, test drive, drive test, consum real, autolatest, ford roadhill, oferta pret puma 2024, 1.0 ecoboost distributie lant, 0-100 km/h, garda la sol, date tehnice, puma vs sandero stepway, puma vs vw t-cross, 7dct getrag

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Puma facelift 2024 ramane una dintre cele mai bune masini crossover din Europa, iar faptul ca este fabricata in Romania reprezinta inca un motiv sa ne uitam mai bine la ea.

Motorizarea EcoBoost cu distributie pe lant nu mai are problemele tineretii, iar sistemul multimedia oferit standard este, fara doar si poate, cel mai bun din segment.

Ford Puma MCA facelift 2024 1.0 Ecoboost ST Line 125 CP MY 2024.75, test drive, drive test, consum real, autolatest, ford roadhill, oferta pret puma 2024, 1.0 ecoboost distributie lant, 0-100 km/h, garda la sol, date tehnice, puma vs sandero stepway, puma vs vw t-cross, 7dct getrag

Comportamentul rutier este dinamic, spatiul in portbagaj este cel mai bun, iar cu Ford Protect poti asigura tehnic masina chiar si 6 ani sau 200.000 de km, in functie de motorizare.

Ford Puma MCA facelift 2024 1.0 Ecoboost ST Line 125 CP MY 2024.75, test drive, drive test, consum real, autolatest, ford roadhill, oferta pret puma 2024, 1.0 ecoboost distributie lant, 0-100 km/h, garda la sol, date tehnice, puma vs sandero stepway, puma vs vw t-cross, 7dct getrag

Insa, vedeta este pretul de achizitie de 20.000 euro, pret de Sandero Stepway cu dotari, respectiv un pret cu pana la 8.000-10.000 euro mai mic decat oferta celor de la VW, Skoda, Peugeot sau Renault cu dotari echivalente.

Autolatest recomanda achizitia de masini Ford de la dealerul RoadHill!

FISA TEHNICA 

MOTOR cu 3 cilindrii în linie si 4 supape pe cilindru

1.0l EcoBoost Hybrid 92kW (125 CP)

Capacitate cilindrica 998 cmc

Alezaj x cursă 71,0 mm x 82,0 mm

Raport de compresie 10,5:1

Putere max. 92 kW (125 CP)/6000 rpm

Cuplu max 170 Nm/1750 rpm + cu Boost 210 Nm

Transmisie manuală cu 6 trepte

Injecție directă a sistemului de combustibil

PERFORMANŢĂ

Viteza maxima 191 km/h accelerație

0-100 km/h 9,8 s

Rezervor combustibil 42 l

Dimensiuni exterioare [mm] Lungime 4186

Latime cu oglinzi exterioare 1930

Inaltime cu antena 1550

Ampatament 2588

Garda la sol încărcată 163

Volumul portbagajului 1216

Ford Puma MCA facelift 2024 1.0 Ecoboost ST Line 125 CP MY 2024.75, test drive, drive test, consum real, autolatest, ford roadhill, oferta pret puma 2024, 1.0 ecoboost distributie lant, 0-100 km/h, garda la sol, date tehnice, puma vs sandero stepway, puma vs vw t-cross, 7dct getrag

PRO

Cea mai buna masina romaneasca

Interior cu materiale de mai buna calitate

Comportament rutier dinamic

Motor de 1.0 EcoBoost de 125 CP suficient de puternic

Distributie pe lant

Optional cutie automata Getrag PowerShift 7 DCT

Pret de 20.600 euro TVA inclus cu toate dotarile importante standard

Optional este oferita si versiunea de 155 CP

 

CONTRA

Vizibilitate laterala precara pentru ca are oglinzi mici

Motor cu putere discutabila in modul Sport

Lipsa punte spate multilink

Rezervor prea mic de benzina 42 litri

Ford Puma MCA facelift 2024 1.0 Ecoboost ST Line 125 CP MY 2024.75, test drive, drive test, consum real, autolatest, ford roadhill, oferta pret puma 2024, 1.0 ecoboost distributie lant, 0-100 km/h, garda la sol, date tehnice, puma vs sandero stepway, puma vs vw t-cross, 7dct getrag

 

 

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. Cu distributie pe lant dar cu cureaua de la pompa de ulei din cauciuc si tot scaldata in ulei.P.S.Pentru a schimba curelusa de la pompa de ulei,trebuie sa se dea jos lantul de distributie,noroc ca nu se ajunge pana acolo,la 100 000km oricum arunci masina!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente