Asa cum ne-am asteptat in tarile din Occident au inceput sa apara foarte multe asociatii de tipul Electric Drivers Association care contesta acum si modelele Hybrid si PHEV dupa ce au distrus intreaga industrie la capitolul productie si comercializare de motoare diesel.
Aceste asociatii capuseaza opinia publica prin strategii de comunicare care scot in evidenta faptul ca masina electrica este SALVAREA si ca masinile cu motoare Hybrid sau PHEV sunt noii dusmani precum au fost motoarele diesel.
Sfatul Autolatest este sa nu tineti cont de aceste aberatii, si sa cumparati cat mai puteti masini cu motoare termice fie ca sunt pe benzina, hybrid, PHEV sau diesel pentru simplul fapt ca transportul continental urmeaza sa ramana cel putin 30 de ani din acest moment almentat cu motorina, adica masina ta aia veche diesel inca are mari sanse sa-si gaseasca combustibilul si dipa 2060.
Insa, cei care vor o masina cu un consum extrem de mic in oras pot alege fara probleme un model PHEV diesel de la Mercedes care are un consum mediu in Bucuresti doar de 2.7 litri de motorina la 100 de km fara a merge economic.
Aceste asociatii incep sa critice marcile auto europene pentru ca au renuntat la dezvoltarea de masini electrice :
“Ford, Renault, Mercedes-Benz: all brands that are backing away from their own sustainable promises, and It’s a shame, because when car brands push themselves and set their own goals, you also see that products come onto the market that convince people. At the same time, these brands produce for the entire world.”
Masina electrica este mai scumpa de cumpărat, dar mult mai ieftin de utilizat și de întreținut cat timp este in garantie. Faptul că guvernul ia constant decizii diferite în ceea ce privește sprijinul financiar pentru șoferii electrici nu ajută, si forteaza clientii sa mearga spre masinile cu motoare termice mult mai fiabile in timp.
Toți neaveniți aduc laude mașinilor electrice dar niciunul dintre nu spune ce implică producerea unei mașini electrice s-au să protesteze împotriva defrișărilor la scară planetară.
Ok dezacord cu tine 30 de ani mai consumam motorină dar daca statul globalist o sa vina cu taxe, certificate CO2, etc. ce sa facem sa rezistăm eroic?
Dacă toți trecem pe MEcum le încarci bateriile? E coada și la motorina sau benzina cand pleci pe litoral dar la ME ? Avem noi atatea posturi de încărcare la benzinării? Plus timp pierdut cu încărcarea bateriilor. La motorina o încarci in 3 minute.
Masinile.astea..electrice..sont sicrie pe..rôti..stiti toti ca telegoanele moderne.pot afecta creierul..daca stai prea mult cu el la.ureche.nacu ..gindteste te ..la.fz asta..sa fii intr o ..electrica..cimpul electric al.masinei..nu interfereaza..cu cimpul electric uman !????
Sașa și navigația și bordul mașini te poate afecta,undele radio,sau telefonul,stai liniștit că s-au făcut studii
Nu e mă, că nu…
Un pic de cancer acolo, ce mai contează?
Mașinile electrice sunt un alt mod de a se umple de bani unii până se prind oamenii că este o păcăleală. Dragi susținători ai mașinilor electrice treziți- vă??? După ce se vor umple de bani, vor spune senin că a fost un proiect eșuat. Nu le umpleți buzunarele pentru că o să vă pară rău.
Toti “electrificatii” astia, se gandesc ca, daca ei s-au tepuit cu masinile electrice, sa faca cumva sa se pacaleasca si cei care rad de ei.
serios ?? multi dau cu parerea legat de masinile electrice fara sa detina, in concluzie o asemene sa preteaza exclusiv la o familie ca o masina secundara pentru distante scurte ,cei care se aventureaza la distante mari n-au decat sa stea la incarcat ,sa mearga incet la economie sa aibe ceva autonomie!!!
Sorinele, aia cu campul electric deja e de SF.mai pune mana pe carte si lasa superstitiile legate de curenti vagabonzi. Un rest sunt de acord cu articolul, va mai trebui sa treaca cel putin 10 ani ca EV sa fie fiabile dar va fi si momentul ala.se forteaza nota si nu e bine, penteu ca niste smecheri ai pamantului si-au bagat banii acolo.