Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Diferenta doar de 1.000 euro intre o Dacia Duster Hybrid 140 si noul Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 CP e-DCS6 2024! Mai merita Duster?

In ultimii doi ani masinile Dacia au avut cresteri de preturi artificiale fara ca produsele sa se ridice la nivelul acestora, adica un Duster I lansat in 2010 avea un pret de 11.000 euro cu TVA inclus, aceeasi masina cu motor de 1.2 litri TCe se vinde cu un pret de peste 23.000 euro TVA inclus.

Dacia Duster Hybrid 140 vs Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 CP e-DCS6, autolatest, duster sau 3008, hybrid duster cutie multimodala, probleme e tech duster, drive test, 3008 136 cp hybrid, 1.2 turbo lant 3008, consum real, 0-100 km/h

Fanii Dacia vor spune ca este o masina complet noua cu tablete la interior, insa tehnic vorbim tot de un crossover low-cost pentru ca utilizeaza aceeasi suspensie, aceleasi materiale din plastic la interior, respectiv aceeasi calitate de asamblare.

Peugeot 3008 Hybrid 1.2 PureTech 136 CP eDCT7 Punch, test drive, test rom drive test, eurial pantelimon, consum oras, garda la sol, pret Peugeot 3008 Hybrid 1.2 PureTech 136 CP eDCT7 Punch, review, 3008 allure 136 hp, 0-100 km/h

Insa, pe piata din Europa vedem cum Stellantis a lansat noul Peugeot 3008 Hybrid intr-o versiune de baza care nu detroneaza succesul lui Renault Austral 1.33 TCe, insa intra in competitie directa si cu Dacia Duster Hybrid care se vinde cu un pret de 30.000 euro TVA inclus.

Dacia Duster HEV 140 Extreme 2024 vs MG HS 1.5 T-GDi 7DCT Exclusive,mg hs vs duster, pret mg hs dsg7, duster 3 cutie multimodala 4 trepte, autolatest, testeauto

Noul 3008 1.2 Hybrid 136 cp e-DCS6 se vinde la dealer cu un pret mediu de 31.000 euro pentru versiuea Allure de baza care oricum are mai multe dotari decat un Duster full options.

Peugeot 3008 Hybrid 1.2 PureTech 136 CP eDCT7 Punch, test drive, test rom drive test, eurial pantelimon, consum oras, garda la sol, pret Peugeot 3008 Hybrid 1.2 PureTech 136 CP eDCT7 Punch, review, 3008 allure 136 hp, 0-100 km/h

TEHNICA DACIA VS PEUGEOT

Din start trebuie spus ca Duster are sub capota un motor Nissan de 1.6 litri MPI care nu a castigat mari premii la capitolul fiabilitate, insa marea problema a masinilor Renault si acum Dacia, este cutia multimodala cu 4 rapoarte care deja are rechemari in Franta unde se inlocuieste complet.

Peugeot 3008 SUV Full Hybrid 1.2 Turbo 136 CP e-DCS6 GT 2024, test drive, eurial pantelimon, consum oras, cutie punch edcs 6, baterie Peugeot 3008 SUV Full Hybrid 1.2 Turbo 136 CP e-DCS6 GT 2024

De partea cealalta vedem o cutie clasica cu dublu ambreiaj 6DCS produsa de catre Punch, transmisie care integreaza un motor electric de 28 CP si 55 Nm, motor care permite masinii sa ruleze in modul EV chiar si 40% din timp.

Dacia Duster Hybrid, pret baterie Dacia Duster Hybrid, pret baterie jogger hybrid, pret baterie clio e tech, pret baterie dacia spring

Celalalt motor la Peugeot este un nou 1.2 Turbo cu distributie pe lant si 136 CP, motor mult mai puternic si rafinat decat cel de 1.6 litri de la Dacia Duster.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Dacia Duster Hybrid 140 vs Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 CP e-DCS6, autolatest, duster sau 3008, hybrid duster cutie multimodala, probleme e tech duster, drive test, 3008 136 cp hybrid, 1.2 turbo lant 3008, consum real, 0-100 km/h

Astfel, cele doua masini nu se pot compara tehnic din nici un punct de vedere pentru ca noul 3008 este un produs premum fata de cel de la Dacia, insa diferenta reala este doar de 1.000 euro, diferenta incredibila pentru un produs la nivelul unui 3008 de generatie noua.

Peugeot 3008 Hybrid 136e-DCS6, dacia duster hybrid 140 30.000 euro, 3008 vs duster, Peugeot 3008 Hybrid 136e-DCS6 merge 50% electric, autolatest

Dacia Duster 2024, discount Dacia Duster 2024, pret redus, probleme vanzari Dacia Duster 2024, autolatest Dacia Duster 2024

Fanii Dacia Duster Hybrid 140 trebuie sa testeze masina celor de la Arges in aceelasi zi cu cea de la Peugeot pentru ca doar asa poti sa-ti faci o idee despre care sunt diferentele reale.

Peugeot 3008 Hybrid 1.2 PureTech 136 CP eDCT7 Punch, test drive, test rom drive test, eurial pantelimon, consum oras, garda la sol, pret Peugeot 3008 Hybrid 1.2 PureTech 136 CP eDCT7 Punch, review, 3008 allure 136 hp, 0-100 km/h

Noul 3008 are 5 stele EuroNCAP si are transmisie doar pe puntea fata, in timp ce Duster nu are decat 3 stele EurNCAP si are si ea doar transmisie pe puntea fata, adica ambele sunt modele reale de asfalt.

Astfel, asa cum spuneam si in titlu nu stim daca mai merita sa platesti 1.000 euro mai putin pentru un Duster Hybrid low-cost, atat timp cat un Peugeot 3008 de generatie noua cu motorul hybrid revizuit cu distributie pe lant este atat de ieftin.

Dacia Duster 3, siguranta laterala Dacia Duster 3, impact lateral Dacia Duster 3, side pole crash Dacia Duster 3, dacia spring siguranta laterala, autolatest, testeauto Dacia Duster 3

 

Peugeot 3008 este prima masina a celor de la Stellantis cu noua generatie de motoare hybrid care vine pe piata cu preturi de achizitie imbatabile nu doar in fata unui Renault, Volkswagen sau Skoda, ci chiar si in fata mult laudatului Duster III care din pacate nu mai este o masina ieftina.

Dacia Duster Hybrid 140 vs Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 CP e-DCS6, autolatest, duster sau 3008, hybrid duster cutie multimodala, probleme e tech duster, drive test, 3008 136 cp hybrid, 1.2 turbo lant 3008, consum real, 0-100 km/h

Cumpara masina de fata de la concesionarul Eurial Pantelimon.

eurial pantelimon

Test Drive in premiera cu noul Peugeot 3008 Hybrid 1.2 PureTech 136 CP eDCT6 Punch de 31.000 euro

Test Drive cu noua Dacia Duster 3 1.2 TCe 130 CP 4×4 MT6 2024-Merita sau NU achizitia unui Duster de 28.000 euro?

FISA TEHNICA NOUL 3008 HYBRID 136:

PRO

Design 100% SUV fastback

Interior cu materiale de mai buna calitate decat la VW, Skoda sau Renault

Comportament rutier sigur

Motor de 1.2 litri PureTech de 136 CP cu performante bune

Distributie pe lant

Rezervor mare de 55 litri de benzina

Cutie electrificata Punch cu 28 CP si 51 Nm

Functioneaza 30-40% din timp electric in mediul urban

Pret de 31.800 euro TVA inclus cu toate dotarile importante standard

Dotari de masina premium precum jantele pe 19 inch, sistem audio Focal

Optional motor 1.6 PHEV de 195 CP

 

CONTRA

Vizibilitate precara in spate

Motor cu putere discutabila in modul Sport

Lipsa punte spate multilink

Peugeot 3008 Hybrid 1.2 PureTech 136 CP eDCT7 Punch, test drive, test rom drive test, eurial pantelimon, consum oras, garda la sol, pret Peugeot 3008 Hybrid 1.2 PureTech 136 CP eDCT7 Punch, review, 3008 allure 136 hp, 0-100 km/h

FISA TEHNICA 

Motor Benzina

Numar de cilindri: 3 in linie turbo
Injectie: Injectie Directa
Capacitate cilindrica (cm3): 1199 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 75,0 mm x 90,5 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 130/5500
Cuplu maxim Nm – rot/min:  230/1750
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 55

Transmisie

Punte motoare: Fata
Cutie de viteze / nr. trepte: Dublu Ambreiaj 6 trepte electrificata 28 CP/51 Nm

Dimensiuni

Lungime (mm): 4542
Latime (mm):  1895
Inaltime (mm): 1641
Ampatament (mm): 2739
Portbagaj: 520 l
Greutate la gol kg: 1549

Performante

0 – 100 km/h (s) – 10.2
Viteza maxima (km/h) –210
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 5.6
Anvelope: 225/55R19

Pret
Pret lista cu TVA : 31.000 euro

Peugeot 3008 SUV Full Hybrid 1.2 Turbo 136 CP e-DCS6 GT 2024, test drive, eurial pantelimon, consum oras, cutie punch edcs 6, baterie Peugeot 3008 SUV Full Hybrid 1.2 Turbo 136 CP e-DCS6 GT 2024

 

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s s

Articole Interesante

Alte Stiri

6 COMMENTS

  1. Salut, îmi pare rău de articolul asta…dar voi îmi arătați bordul la Peugeot 3008 care nu este la prețul de 31000 euro ci la 39000 euro, comparati Dusterul cu Peugeoutul cu diferențe de cel puțin 11000 euro…interesati-va un pic mai bine pentru a nu induce lumea în eroare. Merita????

  2. Nu sunt fan Duster 3, dar daca voi credeți că băgați Peugeotul pe unde o iei cu Duster probabil aveți nevoie de un consult de specialitate

  3. Cand am comandat eu Dacia duster3, cel mai scump model era vreo 27k. Până la 31 nu sunt tocmai 1000 diferență. Iar la duster vorbești de un full option (ma rog, în viziunea Dacia full option). Între timp, Dacia și-a dat cu stangul în dreptul și după 3 luni de așteptare am aflat ca mașina mea nu era nici măcar dată în producție și am renunțat la duster. Am trecut la Austral. Nu banii erau neapărat problema la mine ci nu îmi place să fiu mințit. Nu îmi spui mereu ca săptămâna viitoare vine sigur, și când te pun să verifici după VIN faci fete-fete si îmi spui ah, nu e dată încă în producție și nici nu avem idee când va fi. Nu mai zic ca au trecut vreo inca 3 luni iar Cobalcescu mereu zice ca săptămâna viitoare vin banii retur. Și tot așa, aflu ca nici acum nu au trimis banii la decont. Lăsând deoparte lipsa de profesionalism și minciunile lui Cobalcescu, și lăsând deoparte serviciile jalnice Dacia, hai totuși să fim fair-play cu comparațiile astea. La Dacia trageți artificial prețul în sus și la ceilalți dați cea mai varză variantă și apoi mai scădeți din burtă niște mii de euro 🙂 Nu-s eu mare fan Dacia, dar hai să fim corecți. Am intrat acum pe configurator și există 3008 alure care pleacă de la 33k cel mai ieftin. Am verificat tot acum de curiozitate și configurator Dacia. Cea mai scumpă versiune posibilă ca toate opțiunile selectate, și cu cea mai scumpa vopsea este 28450 testat de mine acum.
    Din ce am mai învățat si eu pe la orele de aritmetică 33-28,4 nu este egal 1
    Poate mai verificați și voi înainte să scrieți articolele astea.

    • Duster 3 Hybrid cu dotari echivalente lui 3008 de baza ajunge la 30.000 euro, iar un 3008 Hybrid de baza incepe de la 31.000 euro!
      Daca nu crezi mergi la dealerii Peugeot din Bucuresti si cere o oferta pentru noul 3008 Allure!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente