Aceasta este singura concluzie pe care o pot avea specialistii din Europa care inca considera ca motorul diesel este cea mai buna versiune pe un full-size SUV precum XC90.
De fapt, daca ne uitam pa vanzarile din ultimii 10 ani vedem ca 80% dintre clientii de XC90 au plecat acasa cu un diesel fie ca se numea 2.4 D5 fie ca se numea B5 si era un 2.0 cu 4 pistoane twin-turbo.
Modelele pe benzina Hybrid si PHEV au fost tot timpul in gama XC90, insa au fost motoare de imagine pentru ca nu au fost cumparate de catre clientii Volvo.
Noul XC90 facelift nu mai are motoare diesel, deci va avea soarta multor masini SUV care se vand doar cu motoare pe benzina, respectiv clientii vor merge la Audi, BMW si Mercedes-Benz unde inca se produc motoare diesel chiar si cu 6 cilindri extrem de puternice si economice.
Mai jos vezi cum arata primele comentarii ale romanilor direct la Volvo pe pagina:
Noul Volvo XC90 are probleme cu airbag-urile laterale! Chemare in service
Volvo XC90 Excellence ofera cele mai mai luxoase locuri din spate din istorie
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI