Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Am testat singurul Peugeot de 300 CP! Test Drive cu noul Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021

PSA sau mai bine spus Stellantis a atins un nivel tehnologic greu de crezut, cand ne uitam la modelele frantuzesti Peugeot si Citroen.

In realitate, vedem pentru prima data cum PSA ofera noul Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, masina care ofera standard o putere maxima de 300 CP si care este capabila sa mearga EV chiar si 59 de km.

Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, test drive, drive test, test ro, review Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, teste auto, consum, pret romania, rabla plus PHEV, detalii Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, acumulatori Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021

Tinand cont de aceste performante, putem spune ca masina de fata este capabila a concura chiar si multe modele BMW, Audi sau Mercedes Benz.

DESIGN

Fanii masinilor premium germane vor comenta cand comparam un Peugeot cu un BMW, insa realitatea crunta pentru acestia este ca fanii BMW cumpara modele diesel de doi litri si 190 CP cu 50.000 euro, in timp ce masina din acest test drive are 300 CP si transmisie integrala.

Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, test drive, drive test, test ro, review Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, teste auto, consum, pret romania, rabla plus PHEV, detalii Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, acumulatori Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021

Evident, calitativ, niciodata o masina de clasa medie nu va avea sanse a se compara cu una premium, insa multi fabricanti auto din segmentele inferioare, fac pasi mari spre concurenta germana.

Noul Peugeot 3008 Hybrid4 PHEV 2021 a primit recent un facelift exterior binemeritat, iar la interior vedem un nou sistem multimedia cu un display marit.

Materialele de la interior sunt corecte din toate punctele de vedere, respectiv are plansa de bord realizata din spuma poliuretanica, iar calitatea asamblarii este superioara modelului precedent.

Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, test drive, drive test, test ro, review Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, teste auto, consum, pret romania, rabla plus PHEV, detalii Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, acumulatori Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021

CUM SE CONDUCE UN PEUGEOT DE 300 CP?

Acest PHEV este unul dintre cele mai avansate din lume in acest moment, pentru ca vorbim de un sistem care utilizeaza trei motoare si un acumulator de putere, care se poate incarca la orice priza.

Motorul pe benzina este unul clasic 1.6 PureTech de 200 CP ( vezi primul test cu RCS THP AICI!), acesta afisand un cuplu de 300 Nm la o turatie de 3.000 rpm.

Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, test drive, drive test, test ro, review Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, teste auto, consum, pret romania, rabla plus PHEV, detalii Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, acumulatori Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021

In plus fata de acesta, mai exista alte doua motoare electrice de 110 CP, unul care este integrat in cutia automata japoneza e-EAT8 Aisin, iar altul este montat direct pe puntea spate pentru a face aceste model unul 4×4.

Ambele motorizari electrice ofera cumulat o putere maxima de 220 CP si un cuplu de 486 Nm. Daca am putea cumula cele trei motorizari, ofera pe hartie o putere de 420 CP si 786 Nm!

Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, test drive, drive test, test ro, review Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, teste auto, consum, pret romania, rabla plus PHEV, detalii Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, acumulatori Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021

Exact acesta este si motivul pentru care noul 3008 ajunge la 100 de km/h in doar 5.9 secunde, iar viteza sa maxima este de 240 km/h.

Aceste detalii tehnice se regasesc la europeni doar in segmentul premium, unde un SUV PHEV poate ajunge lejer la un pret de peste 80.000 euro.

Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, test drive, drive test, test ro, review Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, teste auto, consum, pret romania, rabla plus PHEV, detalii Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, acumulatori Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Peugeot 3008 Hybrid4 PHEV reprezinta, de fapt, o masina de imagine, pentru ca in gama exista si o versiune de baza de 225 CP, insa daca vrei un SUV cu transmisie integrala PHEV, cu o putere maxima de peste 300 CP, nu prea exista foarte multe optiuni.

Comportamentul masinii este unul extrem de rafinat, iar reprizele sunt cu adevarat fulminante pentru ca masina chiar este capabila sa atinga 100 de km/h in doar 5.9 secunde.

Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, test drive, drive test, test ro, review Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, teste auto, consum, pret romania, rabla plus PHEV, detalii Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, acumulatori Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021

Singurul regret este ca PSA a ales sa ofere doar versiunea 1.6 PureTech de 200 CP, cand toti fanii stiu ca in urma cu multi ani, acelasi motor avea pe RCZ R o putere de 270 CP.

Respectiv, este relativ foarte simplu sa faci din acest PHEV de 300 CP, un PHEV de 370 CP!

Citeste AICI si un test comparativ cu gama PHEV Volvo XC40 Recharge T5 2WD!

Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, test drive, drive test, test ro, review Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, teste auto, consum, pret romania, rabla plus PHEV, detalii Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, acumulatori Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021

PRO

Design in continuare de actualitate

Plansa de bord revizuita calitativ

Trei motoare cu o putere de peste 300 CP si 520 Nm

Cutie automata electrizata cu convertizor de cuplu Aisin

Transmisie integrala extrem de eficienta

Night Vision eficient

Consum extrem de mic cand avem acumulatorul incarcat

Functia e-Charge de stocare si pastrare a energiei din acumulator

Reprize foarte bune pentru un SUV de 1.9 tone la gol

 

CONTRA

Pret de achizitie mare pentru un Peugeot

Dotari extra chiar si la un nivel de echipare de top

Autonomie a acumulatorului relativ mica de 13.2 kwh

Consum relativ mare de benzina cand acumulatorul este descarcat

Rezervor prea mic de benzina-Doar 43 de litri!

Trebuie sa platesti 232 euro pentru incarcatorul de 7.4 kw?!?!

Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, test drive, drive test, test ro, review Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, teste auto, consum, pret romania, rabla plus PHEV, detalii Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, acumulatori Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021

FISA TEHNICA 

Motor Benzina

Numar de cilindri: 4 in linie Turbo
Injectie: Injectie Directa
Capacitate cilindrica (cm3): 1598 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 77,0 x 85,8 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 200/5500
Cuplu maxim Nm – rot/min:  300/3000
Carburant: Benzina
Rezervor litri: 43

Motoare Electrice

2 motoare electrice de 220 CP
Cuplu motor cumulat de 486 Nm la zero rpm
Acumulator- 13.2 kwh
Autonomie electrica- 58 km (WLTP / EAER)
Timp incarcare –De la 0 la 100% (priza de 7.4kw/32A) -1h45

Transmisie

Punte motoare: 4×4
Cutie de viteze / nr. trepte: e-EAT8 Aisin convertizor cuplu

Dimensiuni

Lungime (mm): 4447
Latime (mm): 1841
Inaltime (mm): 1841
Ampatament (mm): 2675
Portbagaj: 395-1357 l
Greutate la gol kg: 1815

Performante

0 – 100 km/h (s) – 5.9
Viteza maxima (km/h) –235
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 1.3
Anvelope: 205/55R19

Pret

Pret lista cu TVA : 49.945 euro pret  baza din care scazi Rabla Plus 5.600 euro si ajungi la un total de 44.345 euro!

Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, test drive, drive test, test ro, review Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, teste auto, consum, pret romania, rabla plus PHEV, detalii Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021, acumulatori Peugeot 3008 Facelift Hybrid4 PHEV 2021

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente