Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Un Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v lansat pe piata acum 10 ani se vinde acum cu un pret de 33.000 euro-In 2019 avea un pret de 15.000 euro

Una dintre cele mai vechi masini noi la vanzare din Romania a ajuns sa fie vanduta cu un pret extrem de mare chiar si comparat cu ceea ce vedem la Hyundai, Kia sau Toyota.

Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v, pret, test drive, consum mare, cutie ags6 robotizata, probleme Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v, autolatest, testeauto, consum mare Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v

Este vorba evident de gama crossover Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v cu transmisia robotizata 6AGS ( sistem in mare parte identic cu defuncta cutie Dacia Easy R), masina lansata in forma initiala pe piata din Europa in anul 2013.

Suzuki Vitara Hybrid primeste cea mai slaba cutie automata de pe piata! Celebra transmisie AGS robotizata

Exact acum 10 ani, gama S-Cross avea sa-si faca prezenta in Europa, iar modelul de fata 2023 nu este nimic altceva decat un amplu facelift aplicat gamei 2013.

Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 48V 6MT 2WD facelift 2022, pret ungaria Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 48V 6MT 2WD facelift 2022, lista preturi, date tehnice, duster vs scross, probleme vanzari suzuki romania, autolatest suzuki romania

In anul 2019 pretul de pornire al unui S-Cross in Romania fara Rabla era de 15.070 euro TVA inclus, iar pentru versiunea 4WD pretul nu depasea 18.130 euro TVA inclus, insa acum in 2023 aceeasi masina cu o transmisie manuala cu comanda hidraulica inferioara se vinde cu aproape 33.000 euro.

Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v, pret, test drive, consum mare, cutie ags6 robotizata, probleme Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v, autolatest, testeauto, consum mare Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v

Diferenta de pret este extrem de mare chiar si fata de anul 2019, si aici nu trebuie uitat ca vorbim de aceeasi masina care utilizeaza aceeasi platforma tehnica si un motor inferior vechiului 1.4 Boosterjet si cutie Aisin AT6.

Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v, pret, test drive, consum mare, cutie ags6 robotizata, probleme Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v, autolatest, testeauto, consum mare Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v

Tehnic vechea motorizare 1.4 BoosterJer nonhybrid avea 140 CP si 220 Nm la 1.500 rpm, iar acum noul motor de 1.5 litri aspirat nu ofera decat 102 CP si 138 Nm la 4.400 rpm plus cutia robotizata care schimba rapoartele lamentabil in comparatie cu vechea transmisie cu convertizor de cuplu.

Mai jos vezi cum arata plansa de bord din 2013 vs cea din 2023:

Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v, pret, test drive, consum mare, cutie ags6 robotizata, probleme Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v, autolatest, testeauto, consum mare Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v

Suzuki S-Cross Strong Hybrid 140V Luxus 1.5 6AGS AllGrip, test drive scross strong hybrid, esec suzuki cutie robotizata, autolatest, testdrive, suzuki romania, drive test

Intreaga teghnologie hybrid 140v a noului S-Cross nu aduce decat emisii de 131 g CO2/km, in timp ce vechea motorizare de 140 CP si cutie AT6 clasica avea emisii de 136 g CO2/km, cifrele anuntand de fapt un consum indentic in ciuda electrificarii.

Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v, pret, test drive, consum mare, cutie ags6 robotizata, probleme Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v, autolatest, testeauto, consum mare Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v

Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v, pret, test drive, consum mare, cutie ags6 robotizata, probleme Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v, autolatest, testeauto, consum mare Suzuki S-Cross 1.5L Strong Hybrid 140v

Noul Suzuki Vitara Dualjet Hybrid 2022 are o cutie robotizata asemenea transmisiei Dacia Easy R de la vechiul Logan

s

Articole Interesante

Alte Stiri

11 COMMENTS

  1. Sunt proprietarul unui S cross 2019, foarte bine că a ajuns prețul unde este, este real, uitați-vă la Duster când a fost inventat, și ce preț are astăzi
    Când avea Suzuki pe Samurai 4*4, unde era Dacia, vă rog… Mai ușor, să nu uităm unde ne a fost locul

    • Te intreb acum daca mai esti in stare, sau doresti sa platesti 32.000 euro pentru un S-Cross NOU?
      Cum spuneam, pretul corect era in 2019 la aceasta masina…..nu asta 15.000 euro mai mare!

  2. Și “oferta” de Lessing cu dobânda “0” și taxe de administrare cont de vreo 50 euro pe luna sau chiar mai mare. Când am fost la ei parca ma simteam ca ei cred ca vorbesc cu ultimul idiot. Și da, și Dacia e și mai nașpa.

  3. Se compara mere cu pere…e scumpa varianta strong hybrid fiindca are sistemul hybrid de la toyota, doar cutia automata este de la suzuki, varianta aia manuala robotizita. Abia ce am luat varianta 1.4, 4wD, manuala, mild hybrid echiparea Passion cu 21630 euro cu doua tichete rabla. Greu sa gasesti ceva mai bun in banii astia.

    • Noi vorbim de preturile fara Rabla pentru ca Rabla este un discount dat dealerilor….nu clientilor!
      Cat despre cutia aia robotizata nu uita ca masina ajunge la un pret final de 32.000 euro…..pentru un S-Cross care se vindea in 2019 cu 15.000 euro!?!?

    • Pretul fara rabla e 24630 euro…ideea era ca in 2019 nu aveau strong hybridul lui toyota in oferta, aceeasi toyota care au marit chiar nesimtit preturile.

    • Nu vorbim de discountul Rabla….vorbim de pretul de vanzare cu TVA si in versiunea cu dotari ajunge la 33.000 euro, ceea ce este extrem de mult pentru un Suzuki fabricat in Ungaria!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente