Si aici fanii VW vor spune ca exista si o versiune de baza a lui ID.5, insa daca comparam un Model Y de 299 CP trebuie neaparat sa punem in calcul un Volkswagen ID.5 GTX care are si el 299 CP.
In plus fata de acestea, trebuie sa punem echipamentele optionale la VW care din fericire sunt oferite standard la Tesla Model Y, in final pretul de achizitie al lui Volkswagen ID.5 GTX ajunge in Romania cu 72.299 euro TVA inclus fara Rabla Plus.
De partea cealalta, Tesla Model Y fabricat in Germania se vinde in Romania cu un pret de 47.240 euro TVA inclus, iar daca scadem Rabla Plus vedem ca Tesla ajunge sa fie vanduta cu 35.700 euro.
Volkswagen ID.5 GTX cu dotari de top nu se califica la programul RablaPlus pentru ca are un pret premium si statul roman nu plateste acest discount.
VW are un avantaj doar la capaciatea acumulatorului care este de 77 kwh in timp ce Tesla are un acumulator de 57.5 kwh, insa Tesla are o retea de superchargere de top lipsa la toti concurentii sai.
Viitorul cimitirelor de masini.. autonomie mica, fiabilitate 0, cost intretinere mare,pret de vanzare exagerat..viitoarele fiare veghi
Au pus tv pe bord la Tesla… vai cât de urat și de cocalaristic. E clar ca sunt modele de mașini produse la frecventa cu care Xiaomi scoate telefoane. Nu mai exista pasiune în crearea modelelor, ci e mult plastic, luminite, senzori și șanse mari de a ajunge în service cu ea. Nu dau aspiratul meu benzina cu consum de 9% în oraș și 5.5% afara pe o baterie care te tine 1-3 ore.Tineti de mașinile pe care le aveți dacă sunt bune, nu mai susțineți mafia progresista.
Tu ești dintre cei care și astăzi mai cred ca mașinile germane mai sunt ce erau cândva. În realitate sunt niște cazane care se strica incredibil de des. O sa îți iei Tesla odată ce rețeaua de alimentare e la fel de mare ca cea a spatiilor pe benzina. Singurul motiv va fi costul de întreținere, net inferior la electrice
Nici n as baga in seama reșourile astea.. dacă aveți chef de mașinuțe cu curent electric, mergeți la un parc de distracții, bâzzz, bâzzz, Sint alea cu pantograf, hehe
Nu ati mers niciunii niciodata cu masina electrica am eu impresia…. un renault zoe accelereaza pana la 80kmh exact ca audiul meu A6 2022 v6 3litri. Am avut ocazia sa merg cu o tesla model 3.. este ceva de neinchipuit ca acceleratie si tinuta de drum. In oras consuma minim pentru ca ghici ce, nu consuma nimiv cand stau in coloana, pentru ca… stau.. sa se rezolve problema cu preturile si autonomia si nimeni niciodata nu se va mai uita inapoi. Maxim 10 ani, daca nu mai devreme
Corect spus . Eu deja am un vw pasat plug in hibrid și doresc sa trec la o electrica . Nu se compara nimic cu o mașină buna pe curent . Specific că o iau în mod special pt oraș sau distante de pina la 400 km dus întors . Pt exterior păstrez hibridul .
Vezi ca 80% din soferii de Tesla din Romania au casa cate un diesel de trei litri 🙂
Vrem, nu vrem, viitorul e electric. Și nu-i nimic rău în asta.
Toti saracii care nu-si permit si nu au condus in viata lor o masina electrica comenteaza.
Sunt acrii strugurii, mai ales daca nu ajungi la ei.😀🤪
Sper ca tu nu conduci un Spring de sarac acru?
Nu ți-ai pus problema că poate unii, cum e și cazul meu, nu au nevoie de electrice că nu fac decât 10k km pe an. Păi și de ce să dăm noi 45000 euro minim pe o electrică cu care să facem ce…..max. 10000 km pe an.
Nu mulțumesc, pot foarte bine să mai merg 10-14 ani de acum încolo cu benzinarul meu care se comportă superb, cu consum de max. 7.6 mediu rezultă 1000 euro pe an dați pe benzină în 10 ani 10000 euro adică jumate cât o să te coste pe tine bateria pe care va trebui să o schimbi la electrică. Deci cum e cu eficiența economică, aud?!
Corect, insa vezi ca Model 3 are un pret de 30.000 euro cu toate taxele!
Prețul de 30000 coco este cu discount-ul de la stat, care anul acesta s-a epuizat în câteva ore, mulți doritori de căruțe electrice rămânând pe dinafară.
Așa că, prețul adevărat este de 40000 euro.
De acum încolo fondurile de la stat vor fi insuficiente, așa că tot șmecherii, ca și pe vremea lui ceașcă, vor prinde subvenția.
Nu sunt epuizate fondurile pentru ca nu se mai vinde Dacia Spring ca in trecut!
Voi de ce credeți că sunt o grămadă de springuri la revânzare cu 3000- 4000 euro în plus, dacă ar fi subvenția îndestulătoare, chinezăriile nu s-ar mai vinde la scorurile respective.