Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul Suzuki Vitara Dualjet Hybrid 2022 are o cutie robotizata asemenea transmisiei Dacia Easy R de la vechiul Logan

Suzuki a inceput sa vanda in Europa cea mai elaborata versiune a lui Vitara, modelul full hybrid care nu este MHEV.

Toate bune si frumoase pentru ca acum sub capota se gaseste motorul Toyota K15C pe benzina de la Yaris si Corolla Sedan, motor fabricat in uzina din Polonia care din pacate nu mai are nici o legatura cu gama de motorizari 1.4 Boosterjet produse de Suzuki.

Suzuki Vitara Dualjet Hybrid 2022, cutie robotizata vitara hybrid, easy r robotizat vitara hibrid, probleme , autolatest, testeauto

Acest motor are o putere maxima de 102 CP si 138 Nm, motor care este cuplat exclusiv la O CUTIE ROBOTIZATA Suzuki AGS6 care integreaza la randul ei un motor electric de 32 CP si 56 Nm.

Solutia tehnica aleasa de Suzuki este fortata pentru ca transmisia lui Yaris este una CVT si nu permite o transmisie integrala clasica cum vedem ca este sistemul AllGrip la Vitara.

Suzuki Vitara Dualjet Hybrid 2022, cutie robotizata vitara hybrid, easy r robotizat vitara hibrid, probleme , autolatest, testeauto

Rezultatul este unul de-a dreptul socant, respectiv japonezii au ales o cutie manuala clasica cu 6 trepte care este ajutata de un bloc de comenzi hidraulic asemenea sistemelor Easy R gasite la vechiul Logan.

Aceste cutii in ciuda electrificarii au in continuare UN SINGUR AMBREIAJ si ofera un raspuns real pe sosea in depasit extrem de lent chiar si comparat cu o cutie CVT recunoscuta ca fiind problematica pentru cei care vor o masina dinamica.

Suzuki Vitara Dualjet Hybrid 2022, cutie robotizata vitara hybrid, easy r robotizat vitara hibrid, probleme , autolatest, testeauto

Realitate este ca pana si Dacia a renuntat la cutie robotizata Easy R pentru ca avea mari probleme de fiabilitate si software, iar acum cea mai scumpa versiune de Vitara foloseste aceeasi transmisie manuala robotizata vanduta de dealeri drept cutie automata.

In gama Vitara doar modelul 1.4 Boosterjet are o cutie automata recomandata pentru ca este una clasica Aisin cu 6 trept si convertizor de cuplu! 

Suzuki Vitara Dualjet Hybrid 2022, cutie robotizata vitara hybrid, easy r robotizat vitara hibrid, probleme , autolatest, testeauto

La capitolul performante acest Suzuki Vitara Dualjet Hybrid 2022 ajunge la 100 de km/h in doar 13.5 secunde, cu 3 secunde mai incet decat versiunea cu motorul Suzuki de 1.4 litri si 129 CP. 

Si daca te-ai gandit ca vei avea un consum mai mic ca vorbim de o masina Hybrid nu uita de faptul ca versiunea de fata cu transmisie robotizata este mai putin rafinata/eficienta in utilizarea de zi cu zi, plus ca are o greutate la gol mai mare cu aproape 200 kg fara de motorul mild hybrid.

Suzuki Vitara Dualjet Hybrid 2022, cutie robotizata vitara hybrid, easy r robotizat vitara hibrid, probleme , autolatest, testeauto

s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente