Romania este cel mai mare dezastru din Europa la capitolul mortalitate rutiera, pentru ca in fiecare an mor si sunt mutilati peste 20.000 de romani.
Celebrul pilot de raliuri revine de fiecare data in preajma evenimentelor sa ne spuna ca preventia si condusul defensiv sunt singurele solutii pentru a creste siguranta rutiera, insa acesta uita sa critice POLITIA ROMANA si CNAIR.
Politia Rutiera este principalul vinovat pentru ca in ultimii 19 ani au murit peste 43.000 de romani
Recent, Titi a spus ca RCA-ul trebuie sa fie aplicat pe CNP in loc de VIN pentru ca omul este de vina pentru producerea accidentului, o solutie discutabila daca tinem cont ca soferii sunt penalizati de Bonul Malus de catre companiile de asigurari in Romania, adica tot pe CNP.
Principalele declarații ale lui Titi Aur:
-Cu cât am mai mult alcool sau drog, voi reacționa mai lent, se modifică atât percepția cât și viteza de reacție.
-Marea problemă a unui accident este că după ce se întâmplă nu mai poți da timpul înapoi.
-Un singur factor rar produce un accident. Dar dacă sunt obosit, merg și cu viteză, ceilalți șoferi m-au și încurcat poate, atunci se întâmplă accidentul.
Politia Rutiera se lauda ca in 2022 au fost doar 4.711 accidente si doar 1.634 de morti
-Cam 15% din accidente sunt făcute de teribiliști, însemnând consum de alcool, droguri, viteză excesivă, concursuri în trafic.
-Așa cum la un accident te testează obligatoriu de alcool și mai nou de droguri, ar trebui să se facă obligatoriu percheziție informatică la telefon: l-ai folosit sau nu chiar înainte sau în timpul accidentului?
Si vezi ce spunem noi cei de la Autolatest:
–Lipsa echipajelor de la Politie de pe sosele este CRONICA, pleci de la Constanta si pana la Nadlac si vezi in medie doar 1 masina de politie pe o distanta de 900 de km!
-Aceeasi politie cand prinde cate un sofer care a incalcat Codul Rutier DA AMENDA MINIMA, in timp ce in alte tari SE OFERA CEA MAXIMA pentru preventie.
-Politia Rutiera NU DA AMENZI celor de la CNAIR pentru lipsa macajelor rutiere, lipsa indicatoarelor, situatii cand indicatarele sunt prin pomi murdare sau cand pe sosea exista gropi.
–CNAIR este vinovata pentru ca nu monteaza parapetii tip Jersey in zonele virajate cu linie dubla continua! Odata montate mortalitatea scade pe acel tronson la ZERO!
-Nu este nevoie de cursuri defensive pentru un popor haotic la volan, ci doar infrastructura cu betoane si sute de mii de amenzi zilnice!
Domnul Titi Aur trage spuza pe turta lui,pretinzind că solutia magică este cursul de conducere defensivă pe care-l poți face contra unei sume babane la școala lui,și deja nu vei avea niciun accident toată viața. Evidentierea problemelor legate de Poliția Rutieră sau de infrastructura rutieră nu-i aduce cursanți.De fapt art 123 din Reg OUG195/2002 este chintesența conduitei preventive,pe lîngă bunul simț rutier si politetea rutieră,dar nu l-am auzit pe Titi Aur să-l amintească nici la accidentul de pe autostradă, datorat ceței,nici la cel de pe Pasajul Grigorescu, datorat poleiului apărut după stropirea străzii in condiții de frig.De fapt principalul inamic al lui Titi Aur sint celelalte scoli de șoferi,că nu vin toți cursanții din Bucuresti Ilfov ls scoala lui Titi Aur.Să ne aducem aminte că motociclistul condamnat pentru uciderea trotinetistului era instructor de conducere defensivă,nu cunoștintele teoretice îi lipseau,ci politețea rutieră si toleranța in trafic.
Bai nea Titi,părerea ta nu ne interesează mai deloc,iar că polițiști lipsesc,înseamnă că ai orbul găini ,cred că sunt prea multi,ar trebui mai puțini ,și mai multe camere web,nu prea ai mai ieșit în afara ,asta ți-o spune un șofer prosionist de vreo 35 ani cu multe milioane km ,și accidente mai deloc,lasă lumea sa evolueze,și mai lasă-ne cu conducerea aia a ta ( defensiva) marele profesor tu ești,Gică contra trebuia să te numești,odată nu te-am văzut sa aprobi ceva,bun,