Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Politia Rutiera se lauda ca in 2022 au fost doar 4.711 accidente si doar 1.634 de morti

Se pare ca statisticile MAI par “glumete” la prima vedere pentru ca specialistii de acolo au declarat ca anul trecut mortalitatea pe soselele din Romania a fost mai buna in comparatie cu numarul mortilor din 2021.

masini sudate in doua, masini rupte in doua, probleme sudura structura, accident mortal masina sudata, autolatest, bmw rupt in doua

MAI se lauda ca pe intreg parcursul anului precedent au murit doar 1.634 de oameni nevinovati din peste 4.700 de accidente. MAI nu spune ca de fapt ORAGANELE DE LA RUTIERA AU LIPSIT CU DESAVARSIRE de pe soselele patriei ca in fiecare an, si ca mortalitatea mai scuzata se datoreaza masinilor mai sigure in caz de accident.

Toti MAI nu vrea sa ne spuna care sunt cifrele reale ale CELOR MUTILATI sau ale CELOR CARE AU DECEDAT LA MAI MULTE ZILE DE DIN MOMENTUL ACCIDENTULUI, cifre care ne vor duce cu gandul la un teatru de razboi nu la o tara civilizata din Europa.

accidente 2022, mortalitate pe sosele, Benone-Marian MATEI - Inspectorul general al Poliției Române, autolatest, mutilati, morti dupa accident

Unii spun ca in Romania mor pe sosele (….si dupa spitalizare) peste 2.000 de oameni, si sunt mutilati peste 10.000 de persoane anual. Acestia nu intra in statisticile MAI pentru ca nu dau bine in fata mediei europene!

STATISTICI ALE POLITIEI:

Comparativ cu anul 2021, au fost înregistrate cu 205 mai puţine accidente (-4,2%), cu 145 mai puţine persoane decedate (-8,2%) şi cu 106 mai puţine persoane rănite grav (-2,8%).

Principalele cauze de producere a accidentelor rutiere grave au fost indisciplina pietonilor (19%), nerespectarea regimului legal de viteză (17,4%), indisciplina bicicliştilor (10,9%), neacordarea priorităţii de trecere pietonilor (9,5%) şi neacordarea priorităţii de trecere vehiculelor (8%).

Incepe mortalitatea zilnica pe soselele din Romania! De vina este evident Politia Romana-Brigada Rutiera

DE CE POLITIA ARE O MARE PARTE A VINEI?

Si poate multi se intreaba de ce Politia? Ei bine pentru asta:

-pentru ca Politia Rutiera poate sa amendeze si sa anuleze permise auto cand prinde soferi care circula periculos pe sosele

-pentru ca in ciuda faptului ca te prinde Politia Rutiera BEAT la volan dupa doi ani poti avea din nou legal PERMISUL AUTO in timp ce in anumite tari daca esti prins beat la volan nu mai ai acest drept nicioadata!

-pentru ca Politia Romana are personal si radare de ultima generatie care STAU LA BIROU si nu ies pe teren decat in momentele de top precum in vacante sau pe drumurile principale.

caroserie dacia logan, accident dacia logan II, probleme siguranta dacia logan, structura rezistenta dacia logan, deformare caroserie dacia, euroncap dacia, autolatest dacia accident, logan II crash test, safety dacia logan sandero 2018

-pentru ca Politistul de la Rutiera NU DA NICIODATA CEA MAI MARE AMENDA LEGALA pentru ca soferii sunt “saraci”!

-pentru ca avem prea multe relatii otravite intre soferi si personaulul MAI in provincie, adica atat soferul se cunoaste cu politistul si acesta nu DA NICI O AMENDA pentru ca sunt de fapt vecini in aceeasi localitate!

Politia Rutiera este principalul vinovat pentru ca in ultimii 19 ani au murit peste 43.000 de romani

masina rupta in doua, skoda rupta in doua a2, accident skoda octavia rupta in doua, skoda sudata din doua, rar masini sudate ilegal, bmw rupt in doua, audi rupt in doua, skoda octavia structura de rezistenta sudura ilegala, itp inspector spaga masini sudate ilegal

s

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente