Dupa patru ani de ideologie esuata a electrificarii in masa cei de la VW au ales sa readuca in prim plan brand-ul Passat, una dintre cele mai indragite masini estate din istoria industiei auto.
Este important de spus ca noul Passat NU ESTE ELECTRIC pentru ca daca avea aceasta motorizare era sortita ESECULUI din start cum este ID.7 sau ID.4.
Acum, la jumatatea anului 2024 vedem cum VW a decis sa se trezeaza la realitatea crunta a pietei auto din Europa unde soferii de masini VW refuza in masa sa-si cumpere modele electrice penibile si scumpe din toate punctele de vedere.
Vedeta Passat 2024 revine cu motorizarea 2.0 TDI, insa o alegere buna este chiar si motorul de baza pe benzina cu 4 cilindri care afiseaza performante decente si are o autonomie reala de peste 1.200 km cu un plin.
CAT CONSUMA CE AUTONOMIE ARE?
Noul Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI eMHEV de 150 CP are un consum mediu de 5.4-5.5 l/100 km, iar rezervorul standard este de 66 litri asa cum era de asteptat la un model estate.
In urma testului in viata reala consumul mediu a permis masinii sa mearga cu un plin 980 km, cifra extraordinara daca nu uitam de masivitatea masinii si a motorului pe benzina.
Specialistii mentioneaza ca noul Passat 2.0 TDI DSG cu aceelasi rezervor are mari sanse sa atinga o autonomie de 1.400 km fara prea mari probleme, adica patru alimentari de cate 60 de minute fiecare pentru un banal ID.4 de 70.000 euro.
Noul Volkswagen Passat 2024 1.5 eTSI are un pret de pornire de 42.990 euro, adica pret de VW ID.3
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
Daca tot “revine”, sa ma anunti si pe mine cand nemtii in general si tot grupul Volksvagin in particular, vor renunta la preturile aberante si la Planned Obsolescence si vor oferi masini fiabile la preturi decente. Si mai vreau si butoane fizice si durabile pe bord, nu niste rahaturi de tablete banale de 1-300 de euro bucata vandute la pret cu care imi pot cumpara un Honda Forza 350 NOU!
Pana atunci… le doresc faliment rapid si placut!
PS. Afirmatiile mele sunt valabile incepand cu motocicletele Ducati, trecand prin toate marcile de autorurisme si ajungand pana la MAN si Scania. Ciurucuri vandute la preturi aberante, cu o fiabilitate demna de rasul curcilor si cu preturi de intretinere si mentenanta halucinante.
PPS. Sa nu uitam nici de toate minciunile si inselaciunile cu care au fost prinsi nemtii in ultimii ani, dintre care cel mai cunoscut este scandalul Dieselgate!
Dar hei, ne bucuram ca Volksvagin produce motoare Diesel “de top”!