Toyota a inceput sa scada calitatea motoarelor sale in ciuda faptului ca in Romania sunt zeci de mii de soferi care inca considera ca Toyota produce cele mai fiabile motorizari NOI.
Si da vorbim de masinile NOI Toyota, nu cele de generatie veche care sunt incredibil de fiabile.
Acum sunt vizate peste 100,000 modele Tundra si Tacoma din SUA care au noua motorizare V6 de 3.4 litri twin-turbo, motor care cedeaza chiar si la 25.000 de km.
2022 Tundra with 15,000 miles burns up front crank bearing resulting in a new short block being needed.
byu/potatocommanda inToyotaTundra
Si cand spune cedeaza, vorbim de auto distrugerea completa a motorului care necesita un bloc nou de 20.000 euro cu tot cu manopera.
Din fericire motoarele V6 sunt putin vizibile in Europa, iar cele pe benzina hybrid de 1.8 litri de 140 CP sunt in continuare o alegere foarte buna la capitolul fiabilitate.
Sfatul Autolatest este sa cumparati masini Lexus cu motoare V6 ASPIRATE pentru ca acestea sunt de generatie veche, cele noi sunt toate turbo si care au probleme tehnice.
“Machining debris may not have been cleared from the engine, Toyota said, resulting in potential engine knocking, a rough running engine, or an inability to start or to continue to run. The notice has not been disclosed by the NHTSA so details on the remedy and timing are scant.”
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI