Si nu este o gluma pentru ca trebuie doar sa ne uitam la imaginea de mai sus unde un roman posesor de Dacia Spring a decis sa mearga in concediu cu intreaga familie si bagajele aferente fara sa tina cont de greutatea maxima admisa de catre RAR.
Tehnic, gama Dacia Spring are o greutate la gol de 935 kg, iar sarcina sa maxima este de 365 kg pentru a atinge greutatea totala admisa de 1.300 kg.
In imagine vedem un Spring incarcat cu cel putin 100 de kg, fara sa tinem cont de pasageri care la randul lor pot sa depaseasca impreuna lejer 300 de kg, adica vom avea o incarcare totala mult peste limita legala.
In aceste conditii recomandam celor de la RAR sa verifice masinile electrice de tipul Dacia Spring care sunt incarcate mult peste limita legala fara ca soferul sa stie acest lucru.
Cand o masina este supraincarcata sistemul de franare nu mai este eficient, si noi toti stim ca un Spring are tamburi pe spate cu un diametru al unei cesti de cafele!
Si cei care nu inteleg ca Dacia Spring este destinata a merge doar in ORAS, spunem ca un banal Matiz de acum 20 de ani avea o greutate la gol de 751 kg, iar sarcina sa maxima era de 460 kg, respectiv cu aproape 100 de kg mai mult decat permite un Spring de China in 2023!
E o mizerie ce face(ti) AUTOLATEST… va pute tot ce-i romanesc…
….prietene mirosul vine de la tine pentru ca Spring este construit de comunistii din China chiar in China!
Nici macar sigla nu este din Europa…… mai lasa nationalismele ca nu tine!
Trotinetă cu acoperiș. Asta e dacia spring. Dar na , mai vorbim peste 3 ani , sănătoși să fim . Când le pică bateriile , vor vedea posesorii de asemenea jucării, că sunt mașini de unică folosință . Iar peste 5 ani , aceste trotinete cu acoperiș , cumpărate acum, vor fi praf . MAXIM 5 ANI ! Sunt dispus să pariez 1000 de euro pe ce spun . Bateriile după 120000 de km ….la revedere . Cine face de la 30000 de km pe an în sus , vor trebui să aibă bani puși deoparte pentru baterii noi !
Ce ai facut bobita, am kona ev cu 130.000 km, si viata bateriei e de 100%.
Problemele vor fi la depozitarea bateriilor defecte . Asteptam 10 ani si vedem .
Deși problema nu o să mai fie reciclatul bateriilor, totuși mulți nu realizează că Șpring este doar o versiune mai evoluată a mașinilor de 2-6000 euro din China, având doar o caroserie mai frumoasă și cam atât.
Este un fel de golf kart carosat, că să dea impresia de siguranță, dar dacă o cauți de structură de rezistență este mai slabă decât orice model Dacia.
Vai, ce emoționant! Pârâcioasă mica! Cum recomanzi tu…. ca un om mare!
vezi ca mai suntem si noi pe sosele si chiar nu vrem sa vedem un Spring fara frane!