Se pare ca BMW a inteles ca daca vrei sa vinzi si mai multe masini trebuie sa iesi in evident cu un design discutabil.
Aceeasi situatia a fost si in cazul lui E65 cand celebrul design Chris Bengle a fost amplu criticat, insa masina a fost un real succes.
Acum, se pare ca a venit randul modelului BMW X7, cea mai mare masina BWM din oferta care primeste imensa grila gasita deja la Seria 7.
Daca place sau nu ramane de discutat! Voi ce credeti?
Mai jos vezi testul Autolatest cu gama X7 inainte de facelit:
Test in premiera cu cel mai mare BMW de pe piata! Test Final cu BMW X7 M50d si motorizarea de 400 CP
Cel mai mare BMW din oferta a primit un amplu facelift exterior care aduce schimbari considerabile asupra imaginii de marca.
PRO
Ultimul BMW diesel de serie cu 400 CP
Ultimul motor diesel B57D30 cu 4 turbine
Cuplu de 760 Nm incepand cu 2.000 rpm
Tren de rulare confortabil insa si dinamic
BMW-ul cu cea mai buna calitate de fabricatie
Spatiu interior pentru 7 pasageri
Cutie ZF8 Plus setata excelent pentru o masina de 3.2 tone in sarcina
Valoare foarte mare de revanzare
Consum foarte mic de motorina pentru 400 de CP ( 11 litri in Bucuresti!)
CONTRA
Oglinzi retrovizoare destul de mici
Pret foarte mare de achizitie
Varianta M50d care rivalizeaza cu M50i de 530 CP