Test in premiera cu cel mai mare BMW de pe piata! Test Final cu BMW X7 M50d si motorizarea de 400 CP

Articole Interesante

Masina din acest test drive este una cu adevarat speciala pentru BMW, pentru simplul fapt ca vorbim de o serie limitata Final Edition, si exemplarul de fata este chiar 1/100!


Adica, vorbim de unul dintre ultimele 100 de unitati BMW X7 M50d, respectiv ultima masina BMW cu celebrul motor diesel cu 6 cilindri si PATRU TURBINE de 400 CP.

BMW-UL CU CEA MAI MARE CAROSERIE


La acest capitol totul este cum ne-am asteptat, respectiv o masina cu o lungime de peste 5.1 m, care este construita in SUA si care este, fara doar si poate, cel mai impunator BMW din actuala gama de modele.

In trafic, cand apari cu un X7, chiar si modele precum Audi Q7, Mercedes GLE sau BMW X5 par mici din toate punctele de vedere, pentru ca nu au masivitatea lui X7, insa nici prestanta sa.

Pur si simplu, daca cumperi un X7, cumperi un “tanc’ pe patru roti, extrem de confortabil care poate sa gazduiasca 7 pasageri extrem de eficient.


La interior, totul se misca electric, inclusiv cele doua banchete spate si cele doua sisteme hayon, tipice marcii BMW.

Dintr-o singura miscare, prima bancheta se misca in spate pentru a da un spatiu interior la nivelul unui Cadillac Escalade, insa si un spatiu mai mare chiar si cand ne uitam la un Seria 7 L.

In fata, lucrurile stau la fel de bine, adica spatiu din belsug si cea mai elaborata pozitie la volan intalnita la un SUV premium, din lume.

SUV-UL CU CEA MAI BUNA CALITATE DE FABRICATIE

Daca te-ai gandit in ultima perioada ca Audi si Mercedes continua sa produca cele mai bune masini din punct de vedere al calitatii, cu siguranta te inseli.

Si spunem asta dupa ce vedem cum arata interiorul unui Audi Q8 si cel al unui Mercedes GLS si putem spune ca masina de fata este clar superioara.


Suspensia pneumatica, materialele de la interior si tapiteria de piele Nappa sunt elemente care fac din acest BMW “american” unul extrem de bine realizat.

Asamblarea materialelor de la interior este best in class, lucru sesizabil atunci cand mergi pe drumuri denivelate si constati ca masina se deplaseaza intr-o liniste extrema.

Aici nu scartie nimic, singurul zgomot permis fiind evacuarea Motorsport care “suna” extrem de bine pentru un motor diesel.

ACEST BMW X7 PRIMESTE PENTRU ULTIMA DATA MOTORIZAREA CU 4 TURBINE

Este vorba evident de motorizarea B57D30, care a reusit in ultimii 6 ani sa devina, fara doar si poate, cel mai puternic diesel din lume, montat pe o masina de serie.

 

Despre B57D30 Quad Turbo se plang mecanicii care critica cele patru sisteme de supraalimentare, insa montat pe o caroserie grea cum este cea de fata, putem spune ca acest motor face minuni.

Respectiv cei 400 de CP si 760 de Nm “misca” atat de elegant cele peste 2.5 tone, incat unii ar crede ca marele X7 M50d este chiar o masina sport! Si asa pentru ca, cel putin pe linii drepte, se comporta precum una!

CUM SE CONDUCE UN M50d FINAL EDITION 2020

Aici, fanii BMW vor critica masivitatea lui X7, insa cum spuneam si in trecut, cand testam un X7 M50i, daca vrei cu adevarat un feeling extrem, poti oricand sa-ti cumperi un X5 M.

Un X7 chiar si in varianta sa de top M50d are un comportament elegant in orice situatie, iar masivitatea caroseriei ne readuce aminte feeling-ul trait cand am testat cea mai buna masina americana, celebrul Cadillac Escalade AICI!

Motorul are cei 400 de CP disponibili pe o plaja de turatii extrem de mare ( 5.000 rpm pentru un diesel!0, iar cuplul de aproape 800 de Nm este pus la roata de o excelenta cutie ZF8 Plus, aceeasi intalnita si la modelele Rolls Royce de 500.000 euro!

Pe scurt, putem spune ca acest X7 M50d ramane cel mai bun SUV diesel produs de BMW din intreaga sa istorie, iar pentru cei care inca regreta disparitia motorizarii B57D30, trebuie sa le spunem ca varianta mai slaba de 340 CP ramane de asemenea o solutie viabila si in 2021!


Noile norme de poluare Euro7 D scot din productie acest motor, insa si extravagantul V12 de la BMW, insa ne deschid noi orizonturi cu viitorul BWM iX electric de 500 CP!

PRO

Ultimul BMW diesel de serie cu 400 CP

Ultimul motor diesel B57D30 cu 4 turbine

Cuplu de 760 Nm incepand cu 2.000 rpm

Tren de rulare confortabil insa si dinamic

BMW-ul cu cea mai buna calitate de fabricatie

Spatiu interior pentru 7 pasageri

Cutie ZF8 Plus setata excelent pentru o masina de 3.2 tone in sarcina

Valoare foarte mare de revanzare

Consum foarte mic de motorina pentru 400 de CP ( 11 litri in Bucuresti!)

 

CONTRA

Oglinzi retrovizoare destul de mici

Pret foarte mare de achizitie

Varianta M50d care rivalizeaza cu M50i de 530 CP

 

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Galerie Foto

Articole Recente