Cel mai mare BMW din oferta a primit un amplu facelift exterior care aduce schimbari considerabile asupra imaginii de marca.
Masina se numeste X7 si a fost testata de noi in urma cu 2 ani intr-o versiune de top de 540 CP si cutie ZF8 plus.
Acu, versiunea de baza BMW X7 xDrive40i pastreaza un motor pe benzina mild hybrid extrem de rafinat si economic chiar si in comparatie cu gama diesel care inca se vinde.
Motorul BMW TwinPower Turbo pe benzină cu 6 cilindri în linie accelerează de la 0 la 100 km/h în 5,8 secunde şi combină un răspuns puternic cu rezerve generoase de putere.
Stabilizare activă a ruliului a Executive Drive Pro reduce mişcarea automobilului în timpul virajului şi pe porţiunile drepte.
La interior vedem noua plansa de bord lansata pe gama electrica BMW i4, masina care este singura capabila a concura de la egal Tesla pe pietele din Europa insa si piata din SUA.
Motorul de baza in Europa este in schimb xDrive40d care are 3.0 litri, cu 6 cilindri, twin-turbo,si care dezvoltă 352 de cai putere și un cuplu de 720 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h este realizată în 6.1 secunde, iar acesta poate atinge o viteză maximă de 243 km/h.
Cel mai bun X7 ramane modelul M60i xDrive care are sub capotă un motor V8 de 4.4 litri care dezvoltă 530 de cai putere și un cuplu de 750 Nm.