Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Romanii au inceput sa-si repare bateriile masinilor electrice cu traditionala sarma otelita indoita cu patentul

Specialisul Baterii Hybrid arata urmaritorilor un caz extrem de socant in care un client a venit cu masina sa electrica cu probleme tehnice.

Baterii Hybrid , reparatie baterie masina electrica, sarma pe baterie masina ev, esec reparatie incendiu, Baterii Hybrid service baterii auto

La deschiderea acumulatorului se vede clar cum samsarii din Romania au apelat fara menajamente la celebra sarma otelita care a fost pur si simplu legata pentru ca bateria sa mai functioneze un timp limitat pana cand aceasta a luat foc.

Baterii Hybrid , reparatie baterie masina electrica, sarma pe baterie masina ev, esec reparatie incendiu, Baterii Hybrid service baterii auto

Din pacate, pretul exagerat al unui acumulator de masina electrica ( sau chiar si reparatia sa) duce cum era de asteptat la modificari complet ilegale ale sistemelor de siguranta pentru bateriile masinilor electrice moderne.

Baterii Hybrid , reparatie baterie masina electrica, sarma pe baterie masina ev, esec reparatie incendiu, Baterii Hybrid service baterii auto

In caz de mantocarii de tipul legat cu sarma, este garantat faptul ca bateria va avea probleme care pot duce la un incendiu devastator.

Baterii Hybrid , reparatie baterie masina electrica, sarma pe baterie masina ev, esec reparatie incendiu, Baterii Hybrid service baterii auto

Un norvegian a fost pus sa plateasca 85.000 euro bateria unei chinezarii MG5 SAIC, masina care costa toata de noua 34.000 euro

Soferii de masini electrice nu vor putea sa le repare cand ies din garantie! Service-urile si mecanicii refuza in masa reparatia lor

Articole Interesante

Alte Stiri

22 COMMENTS

  1. Pentru o buna perioada de timp,achiziția unei mașini electrice 100% este pentru cei care au bani făcuți ușor sau cei cu rațiune mai puțină! În afară de costul de achiziție al unei electrice decente care este destul de mare pentru foarte multi oameni,mai te lovești de o rețea de încărcare extrem de deficitară,de lipsa unor unități service care sa execute reparațiile ce pot apărea și de costurile exorbitante care te pândesc daca ai neșansa că bateria sa fie avariată.Si principalul impediment al unei electrice este autonomia care nu corespunde datelor declarate de fabricanți.In afara de faptul că autonomia declarată de fabricant este calculată pentru condiții ideale de condus( drum drept,fără vânt din fata sau lateral,o anumită temperatură și încărcare de maxim 2 persoane)Pai de regulă aceste condiții sunt destul de rar întâlnite în traficul de zi cu zi.Vara circuli cu climatizarea pornită ,poți să ai drum in zone montane cu pante accentuate,să fii 4 sau chiar 5 persoane în mașină și mai ai și ceva bagaje.Plus luminile de zi aprinse permanent.Deci în mod sigur autonomia de deplasare se reduce drastic.Iarna folosești climatizarea pentru a face cald ceea ce înseamnă iar consum suplimentar. Pe distante mai scurte,gen deplasări în interiorul localității,sau între localități apropiate ,electrică este foarte avantajoasa până la un punct.Dar dacă ai de gând să faci un drum genti turul țării sau deplasări în zone montane ori sa vii de la să zicem Oradea la Constanța,sincer nu mai vad mașină electrică cea mai bună opțiune.In afara de riscul de a rămâne în până prostului,în acest caz fara baterie ,durata încărcărilor este destul de mare ,așa că durata deplasării va creste simțitor cu câteva ore.Iar dacă ai ghinionul să se defecteze ceva la o electrică în drum,sigur concediul este compromis având în vedere că specialist in repararea electricelor sunt puțini spre deloc!! Când va apărea un F16 sau F35 electric 100% sau un transportor blindat de armata integral electric,atunci voi considera că un autoturism electric este o opțiune fiabila și cu adevărat avantajoasa pentru cetățeanul de rând!

  2. Asta cu rațiune puțină te pot înțelege, că atât poți, dar să nu accepți că se pot face bani usor SI altfel decât să dai cu barosul toată ziua …. Asta da limită în gândire!

  3. Corect comentariul lui Nicolae. Cind ai o “electrica” gindestete ca trebuie sa ai si statii de incarcare, daca ai statii trebuie circuite de alimentare de forta, pentru circuite de forta trebuie PT (posturi transformare) , pentru PT trebuie trebuie statii transformare (ST), pentru ST trebuie surse de energie, iar pentru surse trebuie sa ai acceptul de la ONG cu gindacul croitor s.a.m.d. etc.

  4. Vrăjeală menită să manipuleze pu.imea.. .
    Mașina electrică nu se defectează că n-are ce.
    Are garanție 8 ani/160.000 km , cele termice au doar 2 ani/100.000 km , chiar și Mercedes… :))
    Serviceuri ? normal că Dorel n-are ce căuta, moare de foame:)
    În +90% din cazuri o mașină circulă cu o singură persoană și pe distanțe scurte zilnice, sub 70 km . Priviți traficul, rareori vezi 2 persoane în mașini.
    Mașinile electrice actuale sunt gândite și pt plimbări de 400 km continuu fără probleme. L-aș întreba pe comentac, când a fost ultima oară la munte ?? Ar fi văzut la coadă pe Valea Prahovei cel puțin 2 electrice din 10 mașini circulând, deci iar vorbește omul ca să nu adoarmă.
    Câte mașini electrice ați schimbat/condus ??!
    Văd zilnic mașini premium gen BMW i noi cu nr roșii, deci aceia sunt mai fraieri nu ..!? De Tesla ce să mai vorbim că le vezi peste tot ..!?? De Renault Zoe nu mai vorbesc, zeci de mii vândute în ultimii 12 ani , nici una returnată. Renault Zoe vechi din 2013 cu +100.000 km și bateria are 92% capacitate, deci a “pierdut” …20 km in 12 ani.
    Boss.., păi câte mii de € ai băgat în BMW-ul tau în 12 ani ..?? dacă nu l-ai prins în pop-nituri…😁
    O revizie completă la cutia de viteze la BMW trece de 4000€ Boss
    Comparația despre consum se aplică în principal la termice: în reclame toate consumă..3,9 …4,9 …sau 5,1 l/100 km. Când le scoți pe stradă nici una nu scade sub 9% . Am returnat acu’ 3 ani un Yaris ce promitea consum de 4.9% . Îmi consuma 8% la condus economic.

    Vedeti-va de viața voastră și mai ieșiți din garsoniere…

    • Dacă ai vrut ” să salvezi planeta ” si ți-ai cumpărat electrică să fi sănătos. Fiecare după cât poate. Să faci apologia acestei minciuni impuse după criterii care n-au nimic a face cu realitatea este cu totul altă poveste. Fi fericit cu electrica si lasă-i pe alții sa aibă alte obțiuni, conforme raționalului. Argumentele contra acestei mascarade cu electricile sunt foarte multe şi nici nu are sens să mai fie discutate după ce lumea s-a lămurit despre ce este voba, despre prăpastia intre deziderate ( mincinoase ) si realitatea practică.

    • Daca eu fac anual 70k de km cat îmi garantezi că pot să îmi întrețin masina fără intervenții ? Nu cred că mai mult de 3 ani pe când mașina care o am nu am făcut la ea decât ce a trebuit”uzual” adică ulei,filtre și rareori un senzor sau un rulment. Fac cate 3 drumuri pe an din Craiova la Alba Iulia lângă Roșia Montana la cota 1600, 3 drumuri pe an de la Craiova la Arad și minim 1 drum pe luna de la Craiova la București în condiția in care fac zilnic 70 km naveta la munca-acasa. Daca crezi că o electrica te tine pe tine 10 ani în condițiile ăstea pentru că nu îți cumperi mașină nouă pe fiecare an atunci da noi restul care folosim combustie suntem niste prosti

  5. Domnul Nicolae, dar la mașina diesel, nu este trecut consumul de 4 % in carte, care e obținut în condiții ideale, iar real mașina consuma 10-12 % în oraș? Important este sa te documentezi înainte să cumperi. Eu am de un an jumătate și 40.000 de km mașina electrică și nu am rămas în pana prostului. Probabil că sunt mai multi cu diesel care au rămas în pana prostului in 40.000 de km făcuți Intr -un an. Părerea mea este că mașina electrică se pretează, daca stai la casă și e ideala daca mai ai și panouri solare. Referitor la cost, nu este pentru cineva care a a avut toată viața mașini sh . la 4.000 de euro. Este pentru cineva care a avut tot timpul mașini noi, mai scumpe. Comparativ cu termicele , mașina electrică oferă performanțe la preț mai mic. Referitor la probleme, momentan are garanție 8 ani, dar am văzut destule Loganuri cu Turbosuflanta și distribuția pe lanț distrusă mai devreme de 3 ani, cat e garanția. Deci părerea mea este că cel mai bine este să trăim în anul 2024 și sa ne bucuram de tehnologia prezenta pentru a putea evolua și deveni mai accesibilă, decât să jignim, doar pentru faptul că nu ne permitem . Dacă aveți mașină nouă , cu motor peste 3.000 cm, atunci va pot lua în seamă comentariul.

  6. Am avut un Volvo diesel cumparat de nou 0 km. La 5 luni dupa ce a iesit din garantie, s a blocat senzorul de nivel ulei si s a aprins senzorul de lipsa presiune odata cu un zgomot la motor. Inlocuire motor nou 10 000 euro. Apoi mi am cumparat un mercedes eqa electric. Autonomie 480 km iarna si peste 600 km vara. Nu am cum sa atasez o poza din aplicatie cu 636 km autonomie. in ceea ce priveste consumul este exact cel din carte. Media 17kw/100km. Locuiesc la casa, mi am montat 10 kw panouri care ma ajuta sa merg gratuit tot anul. Am fost plecat cu masina din localitate, statii de incarcare de 100 kw gasesti oriunde, la care se incarca in max 40 min la 100% si 20 min la 80%. Nu prea ai cum sa ramai fara baterie. Pe navigatie ai majoritatea statiilor de incarcare. In cazul in care mai ai putina baterie, masina intra intr un sistem de protectie sa te duca pana la cea mai apropiata statie. Doar sa vrei intentionat poti ramane fara baterie. Si eu am fost sceptic la inceput cu masina electrica. Acum nu m as mai intoarce la motor termic, mi s ar parea o masina lenesa, complicata ca intretinere si costisitoare. Si la bloc daca stai, o poti incarca la mall unde mergi la cumparaturi si tot iesi la jumatate cu drumurile fata de o masina cu motir termic

  7. Bună ziua,
    consider că cea mai bună variantă, sub toate aspectele, este autovehiculul EHV cu schema relativ simplă motor combustie>generator>motor electric+baterie ( fără că motorul termic să aibă treabă direct cu tracțiunea ).
    Iar dacă motorul termic mai este și diesel eco-blue este super.
    Cred că pe această soluție ar fi cel mai bine de mers, până se rezolvă soluțiile pentru baterii, încărcare și distanța parcursă.
    Sănătate maximă.

  8. Conduc de 2.5 ani un Renault Zoe și ce pot spune că cei care critica masinile electrice sunt doar cei frustrați că nu își permit una. Deci după 2.5 ani și 100.000km in regim ride sharing cu încărcări majoritatea între 20-80% stare baterie 97.8% nici o intervenție, nu a fost nimic de schimbat până acum. Daca tine până la 300.000km nu îi cer mai mult în ziua de astăzi orice mașină nouă daca sare de 300.000este ca și casată. Așa că haide sa nu mai criticam mașinile fie că sunt electrice fie că sunt benzina sau diesel, fiecare își ia ce mașina consideră că i se potrivește și ce mașina își permite. Ce mă deranjează pe mine este că vorbesc cei cu BMWurile lor stage-uite care lasă în urmă kw de fum care sunt nevoit eu sa îl inhalez din cauză că își cumpără mașini și nu mai au bani de catalizatoare cad se duc.

  9. Am avut un spring și sa ma pis pe ea ca iarna are autonomie doar 80km. Am avut dauna totala pe ea și mi-am luat banii. În viata mea nu aduc tigan in sat si masina electrica în curte.

  10. Dacă nu deții o mașină electrică nu ai de unde să știi ce costuri ai cu ea .Eu am una cu motor termic ,consuma 3,5 l % ,dar urm va fi eléctrica .Daca vrem aer curat ,nu vrem zgomot ,facem acest pas .

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente