Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Renault are probleme pentru ca a realizat doar un banal facelift modelului Captur 2024! Un model Captur 2023 deja avea un pret de 40.800 euro

Francezii de la Renault se pare ca au ales calea electrificarii pentru ca nu mai dezvolta noi modele in ciuda vanzarilor din Europa.

Acest lucru se vede cel mai bine la ultimul facelift aplicat modelului Captur 2024, masina care urmeaza sa apara pe piata in toamna.

Captur 2024, facelift Captur 2024, pret Captur 2024 romania, test drive, drive test, optionale, mg hs vs Captur 2024, mg zs vs Captur 2024, testeauto

Fata de vechiul model, noul Captur facelift nu a primit decat noi faruri si o tableta multimedia la interior, restul masinii fiind indentica cu cea din 2019.

Specialistii arata faptul ca realizarea unui facelift minor ( fara modificari tehnice) reprezinta o stagnare in dezvoltarea masinilor Renault cu motare termice, adica francezii forteaza lansarea mai multor modele electrice precum Scenic sau 5 masini care sunt prea scumpe pentru a avea sanse de reusita.

Captur 2024, facelift Captur 2024, pret Captur 2024 romania, test drive, drive test, optionale, mg hs vs Captur 2024, mg zs vs Captur 2024, testeauto

Este insa bine ca si actualul Scenic 2024 va avea in continuare versiunea pe GPL care reprezinta cea mai vanduta versiune a masinii pe toate pietele, iar modelul Captur PHEV cu un pret exagerat de mare de peste 40.000 euro fiind un esec comercial.

Captur 2024, facelift Captur 2024, pret Captur 2024 romania, test drive, drive test, optionale, mg hs vs Captur 2024, mg zs vs Captur 2024, testeauto

Si asa cum spuneam mai sus, tehnic masina indentica cu cea lansata in 2019, detaliu greu de inteles daca ne uitam la concurenta sa directa care aduce ample modificari tehnice in fiecare an.

Captur 2024, facelift Captur 2024, pret Captur 2024 romania, test drive, drive test, optionale, mg hs vs Captur 2024, mg zs vs Captur 2024, testeauto

Test Drive cu gama Renault Captur Intens 1.0 TCe 100 CP GPL MT5 2021

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente