Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul BMW iX2 eDrive20 are o mare problema pentru ca se vinde cu 20.000 euro mai scump decat Tesla Model Y 2024

BMW incearca din rasputeri sa ofere clientilor din Romania zeci de modele electrice care din pacate sunt din start considerate ESEC COMERCIAL de catre specialistii segmentului EV.

Astazi vorbim de noul BMW iX2 eDrive20, un SUV electric cu design discutabil care trebuie sa concureze de la egal modelul Tesla Model Y produs in Germania la Berlin.

BMW iX2 eDrive20 vs model y, price problem BMW iX2 eDrive20, autolatest, test drive, 0-100 km/h, drive test

Din start trebuie spus ca noul BMW iX2 eDrive20 are un motor electric de 201 CP care permite masinii sa atinga 100 de km/h in 8.6 secunde, in timp ce Tesla Model Y are strandard un motor electric de 300 CP care poate duce masina de la 0-100 de km/h in doar 6.2 secunde.

BMW iX2 eDrive20 vs model y, price problem BMW iX2 eDrive20, autolatest, test drive, 0-100 km/h, drive test

Astfel, daca vorbim de performante diferenta dintre cele doua modele incat noul BMW iX2 eDrive20 este cu adevarat o masina LENTA!

Socul cel mai mare este vizibil la pretul de vanzare al lui BMW iX2 eDrive20 care, cu dotari echivalente cu Model Y standard este de 64.000 euro, pret mai mare cu aproximativ 20.000 euro decat cel al unei Tesla de Berlin.

BMW iX2 eDrive20 vs model y, price problem BMW iX2 eDrive20, autolatest, test drive, 0-100 km/h, drive test

BMW iX2 eDrive20 vs model y, price problem BMW iX2 eDrive20, autolatest, test drive, 0-100 km/h, drive test

Model Y se vinde la Bucuresti cu livrare pe loc cu un pret FARA RABLA PLUS de 44.590 euro ( pret de 39.500 euro cu rabla), in timp ce BMW are costuri exagerate de peste 64.000 euro pentru o masina mult inferioara.

BMW iX2 eDrive20 vs model y, price problem BMW iX2 eDrive20, autolatest, test drive, 0-100 km/h, drive test

Mai mult decat atat, un BMW iX2 eDrive20 cu dotari este mai scump cu 7.000 de euro chiar si comparat cu un Model Y Performance care are din start un acumulator mult mai mare si care afiseaza o putere maxima de 460 CP si capacitatea de atinge 100 de km/h in doar 3.7 secunde, adica cu 5 secunde mai rapid decat un lent iX2 2024!

BMW iX2 eDrive20 vs model y, price problem BMW iX2 eDrive20, autolatest, test drive, 0-100 km/h, drive test

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente