Se pare ca actuala guvernare PSD-PNL-UDMR a trecut prin Parlament legea care da mana libera celor de la RAR sa ceara bani in plus romanului de rand.
De acum, RAR urmeaza sa ceara bani extra romanilor de fiecare data cand vor sa cumpere sau, sa vanda o masina prin implementarea unui dosar electronic denumit RAR Auto-Pass.
La prima vedere acest pas este unul normal pentru a combate samsarii auto care dau km inapoi sa vand masini de tipul dauna totala cu un pret mare, insa noi toti stim ca RAR controleaza ineficient toate statiile de IPT unde toate cazanele trec acest test.
RAR demonstreaza din nou ca este aceeasi institutie politizata extrem de corupta care nu face nimic pentru a reduce de pe sosele masinile cu DPF off sau OPF off, fumul gros din spatele acestor masini fiind de fapt marea problema.
RAR Auto-Pass este o noua modalitate de a cere bani in plus romanului de rand, care urmeaza sa fie fortat sa plateasca aceasta taxa abuziva.
CE REPREZINTA RAR AUTO PASS?
Potrivit acestui proiect Registrul Auto Român (RAR) va înființa și va gestiona un registru electronic al istoricului vehiculelor rutiere înmatriculate sau înregistrate în România. În acest registru autoritatea va colecta datele obținute în urma verificărilor ITP.
Pe de altă proprietarii de service-uri auto sunt de acum obligați să transmită către RAR informații despre numărul de kilometri indicați de odomentrul mașinii ș datele privind implicarea vehiculului într-un eveniment rutier. Agenții economici vor furniza și informații legate de reparațiile efectuate asupra mașinilor aduse în service-urile pe care le dețin.
După ce toate aceste date vor fi introduse în registrul electronic al istoricului vehiculelor rutiere Registrul Auto Român va elibera la cerere un certificat denumit RAR Auto-Pass cu toate informațiile despre mașina second hand oferită la vânzare.
Acest certificat se va obține după plata unei sume și are o valabilitate de maxim 60 de zile de la eliberare. Documentul RAR Auto-Pass este valabil doar pentru o singură înmatriculare a unui autoturism la mâna a doua.
Cat de mult ar comenta unii ca nu le convine , aceast Auto pass este chiar un pas inainte in combaterea manaririi autoturismelor si sigur ii sperie pe samsari. Nu taxa e problema pentru ca ea nu va fi imensa, nr de km e marele necaz. Multi samsari de si au obligatia de a efectua rar.ul in vederea obtinerii cartii de identitate a auto pe care le aduc in tara, incearca sa pacaleasca clientii sa faca ei acest lucru. Asa ca felicitari RAR !!! Poate asa vor mai indrepta cat de putin piata auto ah.
Și mai faci drum la RAR pentru acest “pașaport” sau cum, că nu se înțelege!?
Pana la urma care este mai buna?O masina cu 100 000 km Taxi (eventual cu doar doua schimburi de ulei) sau una cu 250000 km facuti in afara cu toate reviziile la zi?
Una taxi cu reviziile la zi nemasluite! Clar luată din afara tarii. Acolo nu se joacă cu reviziile la un taxi.