Soferii de masini electrice BMW i3 se vad pusi in fata unei situatii asteptate de catre cei care conduc modele cu motoare termice, respectiv pretul unui acumulator nou sa fie mult mai mare decat cel al masinii vandute ca NOUA.
Astfel, un sofer german de BMW i3 are probleme cu acumulatorul si a mers la un dealer in Germania, acesta primind o oferta de 66.000 euro pentru inlocuirea bateriei cu una noua.
Aici trebuie spus ca BMW nu remonteaza baterii vechi RMFD cum vedem la Tesla, adica ofera clientilor un acumulator nou pentru a putea da garantia de 8 ani sau 160.000 de km.
Clientul de BMW i3 a fost socat de aceasta oferta pentru ca el a platit pentru acest i3 de nou in 2015 un pret de 46.000 euro pentru intreaga masina, situatie care te face sa realizezi ca BMW nu vrea ca soferii de masini electrice sa se mai intoarca vreodata in service acestea pentru reparatii.
Astfel, clientii de BMW i5 se intreaba oare cat te costa o baterie noua pentru acesta, surse deja mentionad sume incredibil de mari care fac din aceste modele fier-vechi cand se strica acumultorul.
Fanii masinilor electrice incep sa regrete disparitia modelului BMW I3 REx
In Focsani autobuzele electrice cu baterii BMW de 8 milioane de euro merg acum pe motorina
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
Pai să meargă la coana Joitica zisa și von der Leyen, la Scholtz, la Borrell, la Metsola