Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Fanii masinilor electrice incep sa regrete disparitia modelului BMW I3 REx

Aceasta situatie devine ceva normala pentru ca vanzarile de masini electrice sunt din ce in ce mai mari, iar statiile de incarcare sunt nu tin pasul cu aceasta crestere a parcului auto.


In SUA in anul 2019 a aparut prima panica generala in randul celor care conduc masini Tesla pentru ca atunci au aparut si primele cozi de km la statiile de incarcare in zonele unde aceste masini sunt numeroase.

Acum vedem acest trend in crestere in Europa unde reteaua de superchargere este extrem de mica ( si aici nu vorbim de statii de maxim 22 kw unde trebuie sa stai cateva ore sa-ti incarci masina), iar VW si Renault vand din ce in ce mai multe masini electrice.

Aici poate cel mai mare perdant este marca BMW care in urma cu 4 ani avea pe piata gama I3 REX echipata cu un motor pe benzina de motocicleta care afisa o putere de 38 CP si un cuplu de 58 Nm, motor suficient pentru a duce acest i3 REX chiar si cu 120 km in plus cand se termina curentul din acumulatori.

BMW a facut gresala de a scoate din productie modelul REX atunci cand au introdus versiunea 120 care avea un acumulator mai mare de 37.9 kwh. Acum fanii masinilor electrice asteapta la coada sa-si cumpere un model Hybrid sau PHEV pentru ca vad ca in realitate cele 100% electrice nu au o autonomie reala suficienta.

Si 99% dintre europeni nu-si permit sa cumpere o Tesla Model S de 100.0000 euro care merge 500 de km cu o singura incarcare.

De fapt, vedem cum un motor REX la mana a doua ajunge sa fie vandut chiar si cu 2.500 euro, multi fani BMW i3 reusind sa-si monteze aceste motor pe versiunea 100% electrica doar pentru a nu mai depinde doar de electricitare in viata de zi cu zi!


Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente