Nu foarte putini stiu ca BMW i3, prima masina electrica de volum a unui producator de masini premium din Europa este un esec comercial cand vorbim de piata SH.
In urma cu 10 ani BMW lansa acest model cu fast, vanzarile fiind decente pana cand soferii s-au lovit de preturile exorbitante de la service.
In primul rand, o baterie te costa in medie 35.000 euro cu tot cu montaj, insa piesele care nu sunt consumabile sunt si mai exagerate.
Un far cu LED te costa in medie 1.300 euro, caroseria de fibra de carbon are un pret unitar de 30.800 euro, iar un motor electric te costa peste 4.800 euro fara montaj.
Adica, daca masina este lovita si nu are CASCO atunci este nevoie de o caroserie noua de 31.000 euro, este nevoie de 2.000 euro demontajul pieselor inca intregi si motarea lor pe noua caroserie, 2.000 euro recalibrari plus piesele deja de inlocuit.
Astfel, intr-un accident usor care se reapara la o termica cu 3.000 euro, la un BMW i3 I01 costurile depasesc 50.000 euro, si fibra de carbon nu se poate repara/suda!
Daca iubesti BMW-ul i3 si vrei sa-l cumperi SH trebuie neaparat sa-i faci o polita CASCO la o firma care sa-ti ofere cea mai mare suma in caz de dauna totala pentru ca orice lovitura la i3 inseamana dauna totala!
Esec la EuroNCAP-Noul BMW i3 este la fel de sigur precum o Dacia Sandero
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Nu cred!Am si un i3 și nu e asa. Ceea ce scrieți acum sunt exagerari
Cat te costa polita CASCO pe an?
700 euro