Hyundai a lansat cu fast ultima generatie a modelului sau Santa Fe, un SUV care acum este si mai mare decat in trecut, respectiv are dimensiuni mai mari si decat cele ale lui Palisade care nu a fost vandut in Europa.
Noua caroserie starneste controverse la prima vedere pentru ca are o masivitate greu de inteles din imagini, insa Santa Fe are un interior premium cu un look de Range Rover, o caroserie exterioara cu un design off-road de Land Rover Defender si un pret mult sub cel al concurentei.
Si cand spunem ca europenii nu au un concurent direct ne uitam la faptul ca noul Sant Fe are 7 locuri extrem de spatioase, in timp ce Renault Espace este mult mai mic si mult mai scump plus ca nu este oferit cu transmisie integrala.
Hyundai are atat transmisie integrala cat si motoare Hybrid de 235 CP, insa si un motor de 2.5 litri T-GDI de 281 CP si 435 Nm.
Chiar daca va avea un pret de vanzare de 50.000 euro, noul Santa Fe are cea mai mare caroserie din segment, 7 locuri, transmisie integrala, calitate de fabricatie premium si o garantie de 5 ani fara limita de km, adica poti faci 300.000 de km in cei 5 ani si intreaga masina ramane in garantie.
Tehnic, Hyundai NU MONTEAZA motoare cu 3 cilindri turbo pe acest masiv SUV, iar transmisia este una clasica cu convertizor de cuplu pe Hybrid si 8DCT pe versiunea de 281 CP.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDENTA ajuta Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
O palma grea data pe fata constructorilor europeni…. care au început cu mari rateuri la calitate ….. dar prețul nu justifica calitatea… în prezent. Mai pe scurt….. buleala de buleala…. la constructorii europeni..
Urata
Deacord cu tine
Q7. Arata mult mai bine
Foarte frumoasă
Dar Audi q7 nu e concurent sau cum
Nu prea pemtru ca ajunge la 140.000 de euro cu dotari echivalente! Vb aici totusi de masini cu preturi de aproximativ 50.000 euro!