In urma cu ceva vreme germanii de la Mercedes Benz au prezentat in premiera un nou facelift aplicat modelului EQA.
Este vorba de un Clasa A electric care din pacate se vinde in Romania cu aproape 80.000 euro TVA inclus, care are de acum cateva modificari de ordin estetic.
Pretul de vanzare al unui Mercedes Benz electric EQA 2023 poate ajunge la 80.000 euo, adica un pret cu pana la 47.000 euro mai mare decat cel al unei masini Tesla Model Y mult mai mare si mai performant.
Un Model Y Standard cu 299 CP are un pret de 44.800 euro din care scadem RablaPlus si ajungem la un pret final de 32.840 euro, in timp ce un EQA 350 cu dotari nu poate sa primeasca RablaPlus pentru ca este prea scump.
Acesta este motivul principal pentru care Mercedes Benz electric EQA este in continuare un esec comercial, pretul exagerat fiind de fapt marea problema a lui EQA chiar si acum in format facelift.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Poate Tesla e banală…
Mercedesurile nu sunt eșecuri comerciale. Mizeriile electrice, indiferent de marcă, da. Mercedes nu poate fi la nivel de Tesla, pentru că au o imagine de marcă. De aceea sunt scumpi. Dacă redactorul Autolatest nu-și permite un Mercedes, chiar nu e vina Mercedes. Ca toate mașinile americane, Tesla se adresează clasei muncitoare. Muncitorii nu au bani, de aceea Tesla e ieftină:)
Tu citești ce scri? Sau numa’ scri…😅
Ați comparat 4matic cu tracțiune spate. Profesionalism.
Am comparat puterile maxime dezvoltate!
Ce zici de asta comentator profesionist ce esti!
Tesla chiar e urata… cel puțin din fata
Toate Teselele sunt ciudate/urate ca design, insa clientii nu tin cont de asta cand Mercedes, VW sau Audi cer 40.000 euro in plus pentru un far mai ok desenat!
Tesla este chiar frumoasă…un design simplu și rafinat fără multe elemente nejustificate, dar ce sa știe un cocalar….tu vrei Mertan, pentru ca dacă este mai scump este și mai frumos. Aveți un pic de bun simt și țineți va părerile despre frumusețe pentru voi.
Minciuni
Am un EQA si am autonomie intre 450 si 480 km
Probabil face loby pentru Tesla care are probleme de autonomie si a fost actionata in instanta in California pentru asta
….480 km in cele mai umede vise!…gen la vale, la 20-25 de grade Celsius, AC off…totul off si maxim 80 de km/h 🙂
Au zis șoferii de ride sharing care le închiriază sa îți tragi doua palme peste muflex cu ai tai 480 de km🤣🤣🤣
Si ce e asa wow?
Mercedes e Mercedes…..
Tesla compari cu hyundai,vw, toyota, nu cu Mercedes.
Ai vazut ce scaune de cacat sunt pe model Y?
Hai ca e tare! Comparam Daimler Benz cu….Tesla…bun asa!
Numai cunoscători pe aici.. Ați mers vreodată cu o Tesla? Sau măcar cu o electrică?? Făceți-vă temele apoi veniți și comentați!
Marcile premium sau asa zis premium din Germania daca vor face ceea ce au facut si pana acum, sunt sanse sa devina pe cale de disparatie odata ce vor veni chinezii pe piata europeana cu masini electrice accesibile si baterii de ultima generatie ce duc multi km. Mercedes are o imagine de brand, poate inspira bineinteles lux, opulenta, confort insa in jocul masinilor electrice se schimba lucrurile, oricine vrea o electrica se va gandi la Tesla, automat, fiind promotorii masinilor electrice. Din marcile europene singurii care vor fi prezenti la cursa lunga si vor avea vanzari vor fi Renault, VW, au masini mai accesibile, tin pas cu tehnologia si au experienta cu masinile electrice, Renault chiar mai multa.