Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Mercedes cere schimbul de ulei la o masina electrica! Revizia la un Mercedes-Benz EQA-250 te costa 2.000 de lei

Un client de Mercedes a fost socat cand a fost la prima revizie a primei lui masini electrice de la Mercedes Benz.

Mercedes-Benz EQA-250, revizie masina electrica Mercedes-Benz EQA-250, probleme Mercedes-Benz EQA-250, autolatest, tesla nu cere revizii

Este vorba de un australian care detine un Mercedes-Benz EQA-250, masina 100% electrica care nu are motor termic sau cutie de viteze clasica, insa chiar si asa dealerul a cerut pentru prima revizie suma echivalenta a peste 2.000 de lei.

Aceasta situatie este normala la toti constructorii de automobile traditionali care nu mai stiu cum sa faca bani de pe urma soferilor de masini electrice, in factura de revizie Mercedes Benz punand si un schimb de ulei care nu exista.

Mercedes-Benz EQA-250, revizie masina electrica Mercedes-Benz EQA-250, probleme Mercedes-Benz EQA-250, autolatest, tesla nu cere revizii

In Europa, Mercedes-Benz, BMW si Audi cer ca toti soferii de masini electrice sa mearga la revizii pentru ca sa mai ceara niste bani in plus soferilor, si daca nu mergi pierzi garantia pentru acumultorul care are un pret de peste 30.000 euro!

Mercedes-Benz EQA-250, revizie masina electrica Mercedes-Benz EQA-250, probleme Mercedes-Benz EQA-250, autolatest, tesla nu cere revizii

Tesla Motors este singurul fabricant de masini electrice care nu cere ca masina sa vina la revizii, Elon Musk considerand ca masina electrica NU TREBUIE SA AJUNGA LA REVIZII pentru ca nu este nevoie.

Tesla recomanda sa-ti schimbi filtrele de polen acasa chiar si cumparate aftermarket, doar pentru ca tu sa nu mergi la service!

Dealerii auto traditionali urasc din toata inima marca Tesla Motors! Elon Musk vrea ca toti dealerii auto sa dispara

Tesla distruge piata auto EV din Romania-Tesla Model Y se vinde in Romania cu un pret de 35.490 euro cu toate taxele incluse!

s

Articole Interesante

Alte Stiri

14 COMMENTS

  1. Domle și eu am dat 1600 de leuți pt o revizie pt un opel Astra diesel la 2 ani. Mașina practic nouă. Au schimbat inclusiv lichidul de frana, cică așa prevede în normativ. Oricum, electricele Sint niste cai pierzători.

  2. Cum sa nu fie nevoie de revizii la mașinile electrice? Și la astea se înlocuiesc plăcuțe de frână, filtru habitaclu, refăcută presiunea la roti, verificate elementele de direcție și suspensie, verificata geometria, verificat farurile dacă bat cum trebuie , etc.

    • Mai Omule, la orice masina senzorii iti spun cand trebuie sa schimbi placutele de frana, asa ca mergi doar atunci la service, iar daca nu sti sa-ti umfi rotile si sa schimbi filtru de polen cauta pe google.
      Directia, farurile sunt reglate din fabrica si nu se modifica decat daca faci vreo boacana, iar suspensia iti spune cand are probleme.
      Chestia e ca Tesla nu te obliga sa faci revizii anuale doar ca sa nu pierzi garantia la baterie si motor.

  3. Greșeala (sau escrocheria) unui dealer de la Antipozi nu poate fi considerată politica oficială Mercedes. Așadar dacă am un Mercedes electric chiar NU mă va costa revizia 2000 de lei:) Iar lipsa dealerilor Tesla este un dezavantaj pentru ei. N-au reprezentanțe/service-uri pentru că prețul unei mașini ar urca. La final tot clientul plătește: acum ceva ani pentru o revizie Tesla posesorul mergea până la Viena parcă?

    • Câte mașini SH care nu sunt în garanție sunt in România? Aceste mașini ajung in service când vor proprietarii lor, iar ITP-ul… glumă. Când ai ev îți dai seama că reviziile sunt doar bani în plus la mașină. Am plug-in de aproape 200k km cu 90% mers electric, cu plăcuțe de frână NESCHIMBATE.

  4. Da, pe bune : voi la Autolatest nu aveți ingineri AR? Pentru că, o mașină electrică este tot o mașină, la care s-a inlocuit motorul termic cu unul electric in rest a ramas TOT mașină…. Cu mecanica aferenta, cu sistemele de frânare, de suspensie, circuite electrice, faruri, direcție, sisteme hidraulice, electronica etc…
    Adică, o mașină electrică este tor o masina cu aceleași necesități de revizie si întreținere, minus motorul termic… Insa, orice inginer electro va poate spune ca si motoarele electrice nwcesita verificări si întreținere constantă, asa cer normativele tehnice!!!
    Politica Tesla nu trebuie luată in seamă, Elon Musk e de felul lui un teribilist, un geniu care șochează…
    Ceea ce a facut la Twitter este un exemplu de intruziune neprofesionista….
    Sper ca aceasta postare aa nu fie blocată, doar pentru motivul că e o părere contara site-ul….

    • Pe bune? Pentru ce să schimbi bucșe la 1 an? Pentru ce să schimbi plăcuțele de frână la un an? Pentru ce să schimbi … la un an ?
      Tesla nu te obliga să mergi în reprezentanta să schimbi plăcuțele de frână să reglezi farurile sau cine știe ce … că altfel pierzi garanția la baterie, față de alți producători electrici îți lasă posibilitatea să alegi tu unde să îți schimbi consumabilele sau anumite dereglări

  5. Toți șoferii de relicve, se oftică de mor, că proprietarii de Tesla nu mai sunt jupuiți de jigodiile de la service! Da, ofticatilor, am Tesla de trei ani și n-am călcat în vreun service fiindcă nu am nevoie iar mașina este ca nouă, la 78.000 de km!

    • Felicitari…..insa mai usor cu tonul ca nu merge!
      Nu este frumos!
      Hai sa ne laudam cu bunsimt, mai ales ca 99% dintre romani nu-si permit nici macar o Tesla SH!

    • Lasati-l fraților să se laude că să-i fie mai amara viața când va ajunge prima data în service și va constata că mai bine schimba mașină decât să o repare și când sta cu drodu-n priza in timp ce noi zburdam cu benzinare și diesel. Din punctul meu de vedere Hibrid DA, full electric cu siguranță NU.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente