BMW i3 a fost un experiment esuat al celor de la BMW in ciuda faptului ca bavarezii sa lauda ca fiind prima marca premium din Europa cu o masina EV de serie.
In ciuda pretului de achizitie de nou care incepea la 45.000 euro in 2013 fara dotari optionale, acum masina a ajuns sa fie vanduta chiar si cu 13.000 euro, masini cu mai putin de 60.000 km la bord.
Noul BMW i3 costa incepand cu 40.000 euro si are un rezervor de 9 litri
Si aici vorbim de versiuni cu dotari optionale care aveau un pret mediu de 45.000 euro in 2013.
Dupa 10 ani de utilizare si mai putin de 60.000 de km, foarte multe modele i3 SH afiseaza o autonomie reala sub 100 de km, cifra de-a dreptul comica chiar si comparata cu o Dacia Spring.
Daca te-ai gandit sa-ti cumperi un i3 REX, nu uita ca motorul cu doi cilindri de motocicleta are probleme grave pentru ca acesta sta nepornit prea mult timp, soferii preferand sa mearga doar EV.
BMW a scos din productie cea mai ieftina masina electrica pe care o producea! BMW i3 120 Ah
Interesant de știut, dacă s-a vândut și dacă și pentru alte mărci EV, se găsesc amatori de SH.
Să înțeleg că ar fi fost normal ca după 10 ani de utilizare prețul să ajungă pe la vreo 80 k euro?…
Am i3 s cu 125000 range 200 km pe eco pro și 186km pe confort și sport. Am schimbat doar anvelopele si bateria de mic voltaj care a costat 600 lei.Bateria 94ah. Plăcuțele de frână nu necesita schimb. Este o electrica ideala de oraș.
REX?
Peste câțiva ani nu ți-o mai ia nimeni și o duci singur la gunoi, poate mai și plătești ca să scapi de ea😀.
Si eu am un i3 de 94A cu peste 100k km. Autonomie 200km. Am schimbat bateria mica 1200 ron din neatentie la reprezentanta. Altfel este cateva sute. 2 revizii cerute la teprezentanta. Aprox 600 ron pentru nimic. In rest doar cauciucuri. Este ideala de oras sau imprejurimi.
pret polita CASCO pe an??