Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Depreciere EV-Vechiul BMW i3 a ajuns sa fie vandut SH cu 13.000 euro chiar daca avea un pret de nou de 45.000 euro

BMW i3 a fost un experiment esuat al celor de la BMW in ciuda faptului ca bavarezii sa lauda ca fiind prima marca premium din Europa cu o masina EV de serie.

BMW i3, pret sh BMW i3 2023, probleme tehnice BMW i3 rex, motor motorrad BMW i3, pret piese BMW i3m, autolatest, depreciere BMW i3 2023

In ciuda pretului de achizitie de nou care incepea la 45.000 euro in 2013 fara dotari optionale, acum masina a ajuns sa fie vanduta chiar si cu 13.000 euro, masini cu mai putin de 60.000 km la bord.

Noul BMW i3 costa incepand cu 40.000 euro si are un rezervor de 9 litri

Si aici vorbim de versiuni cu dotari optionale care aveau un pret mediu de 45.000 euro in 2013.

Dupa 10 ani de utilizare si mai putin de 60.000 de km, foarte multe modele i3 SH afiseaza o autonomie reala sub 100 de km, cifra de-a dreptul comica chiar si comparata cu o Dacia Spring.

BMW i3, pret sh BMW i3 2023, probleme tehnice BMW i3 rex, motor motorrad BMW i3, pret piese BMW i3m, autolatest, depreciere BMW i3 2023

Daca te-ai gandit sa-ti cumperi un i3 REX, nu uita ca motorul cu doi cilindri de motocicleta are probleme grave pentru ca acesta sta nepornit prea mult timp, soferii preferand sa mearga doar EV.

BMW a scos din productie cea mai ieftina masina electrica pe care o producea! BMW i3 120 Ah

BMW i3, pret sh BMW i3 2023, probleme tehnice BMW i3 rex, motor motorrad BMW i3, pret piese BMW i3m, autolatest, depreciere BMW i3 2023

BMW i3, pret sh BMW i3 2023, probleme tehnice BMW i3 rex, motor motorrad BMW i3, pret piese BMW i3m, autolatest, depreciere BMW i3 2023

 

s

Articole Interesante

Alte Stiri

7 COMMENTS

  1. Am i3 s cu 125000 range 200 km pe eco pro și 186km pe confort și sport. Am schimbat doar anvelopele si bateria de mic voltaj care a costat 600 lei.Bateria 94ah. Plăcuțele de frână nu necesita schimb. Este o electrica ideala de oraș.

  2. Si eu am un i3 de 94A cu peste 100k km. Autonomie 200km. Am schimbat bateria mica 1200 ron din neatentie la reprezentanta. Altfel este cateva sute. 2 revizii cerute la teprezentanta. Aprox 600 ron pentru nimic. In rest doar cauciucuri. Este ideala de oras sau imprejurimi.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente