Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Kia EV9 oferă performanțe de condus fără compromisuri în condiții extreme de rulare pe gheață

Kia EV9 rulează perfect chiar și în condiții extreme de vreme rece.

În timpul testării sale în condiții de iarnă în Arjeplog, Suedia, În condiții extreme de temperatură sub zero grade, aproape de cercul polar, inginerii Kia au testat automobilul pentru a asigura performanța optimă a bateriei și a încărcării, în ciuda temperaturii extrem de scăzute.

4x4 Kia EV9, pret Kia EV9, kiablog Kia EV9, kia blog romania Kia EV9, drive test Kia EV9, consum, 0-100 Kia EV9, testeauto

În plus, aceștia au optimizat sistemul de control al tracțiunii pentru a oferi cea mai bună
performanță posibilă în timpul rulării pe zăpadă și gheață.

„Este un mit că automobilele electrice sunt greu de condus pe zăpadă”, spune Gunther Frank, General Manager Development Project Operations al Hyundai Motor Europe Technical Center (HMETC). „Cu Kia EV9, am demonstrat că avem tehnologia pentru a depăși provocările legate de viteza de încărcare în condiții de vreme rece, precum și posibilitatea de a îmbunătăți rularea și manevrabilitatea pentru a face un automobil EV sigur și chiar distractiv de condus pe zăpadă.”

4x4 Kia EV9, pret Kia EV9, kiablog Kia EV9, kia blog romania Kia EV9, drive test Kia EV9, consum, 0-100 Kia EV9, testeauto

Tehnologia de condiționare a bateriei și funcționalitatea „EV Route Planner” optimizează performanța de încărcare

În condiții optime, Kia EV9 are ca obiectiv o autonomie de rulare de peste 541 km, conform procedurii WLTP (World harmonized Light vehicle Testing Procedure). Prin încărcarea la o stație ultra-rapidă de 800 de volți, poate câștiga o autonomie de până la 239 km după doar 15 minute de încărcare.

4x4 Kia EV9, pret Kia EV9, kiablog Kia EV9, kia blog romania Kia EV9, drive test Kia EV9, consum, 0-100 Kia EV9, testeauto

Totuși, ca și în cazul tuturor automobilelor electrice, condusul în condiții de căldură sau frig extrem poate duce la o încărcare mai lentă și o autonomie mai scurtă.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. Hmmm,
    cum rămâne, totuși, cu inflamabilitatea blocului de baterii, cu reciclarea acestora?!……
    Dar până aici, la ceste întrebări, mai sunt altele: care sunt costurile financiare și de mediu pentru a construi o ,, electrică ” ?! sursele energiei electrice utilizate pentru încărcarea bateriilor nefiind verzi de fapt ne amăgim că suntem ECO…..
    Până la urmă , în chestiunea asta cu ,,de carbonizarea” demonstrăm ( că societate umană în ansamblu ) că am sclintit-o rău de tot ( ca și în cazul covidului) și că am pus din nou carul înaintea boilor ( hmmm….sau au ajuns prea mulți boi să hotărască destinele lumii ).

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente