Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Peugeot, Opel, Citroen si Fiat introduc in masa noua cutie de viteze electrificata Punch Powertrain DT2 e-DCT

In Romania inca multi nu cunosc faptul ca majoritatea masinilor Stellantis vor avea drept echipare standard o cutie de viteze de ultima generatie care este extrem de eficienta pe masinile Stellantis.

DT2 Dual Clutch Transmission Punch, autolatest, pumch DT2 PHEV, punch VT6, 1.2 Hybrid 136 e-DSC6

Aceasta cutie de viteze se numeste Punch Powertrain DT2 si este fie cu 6 sau 7 trepte, si este cuplata fie la motorul 1.2 PureTech revizuit cu distributie pe lant, fie la gama 1.6 PureTech de 180 CP Euro6.

Francezii au decis sa renunte la cutia e-AT8 de la Aisin pentru ca este prea scumpa la achizitie fata de noua cutie Punch Powertrain DT2 fabricata in uzina Punch care producea in anii 90 toate cutiile GM pe modelele Opel si BMW.

1.2 PureTech EB GEN3 136 CP Hybrid Euro 7, motor nou hybrid psa, peugeot 3008 1,2 hybrid 2023, autolatest, consum, pret, distributie lant

Din primele informatii versiunea de baza montata cu motorul 1.2 PureTech 100/136 are un motor electric integrat de 28 CP, insa cand vorbim de motorul PHEV 1.6 PureTech aceasta cutie are integrat un motor electric de 123 CP.

1.2 PureTech EB GEN3 136 CP Hybrid Euro 7, motor nou hybrid psa, peugeot 3008 1,2 hybrid 2023, autolatest, consum, pret, distributie lant

Aceasta cutie se poate conecta la un motor pe benzina sau diesel care ofera un cuplu motor maxim de 350 Nm.

Peugeot si Citroen renunta la cutia Aisin AT8 pentru noua cutie secventiala Punch Powertrain montata pe Peugeot 3008 1.2 Hybrid 136 e-DSC6

DATE TEHNICE:

Orientation: Front Transversal
Max. Input Torque: 350 Nm
Max. / Peak Input Speed: 6.500 / 7.000 rpm
Gears: 6/7 Speeds + R
1st Gear Ratio: 1:18
Ratio Spread: 7,6
Shift Mechanism / Shifter: Electric Shift Drum / SbW RND (P, S, L, M optional)
Park Lock: Electrically Actuated
Clutches: Wet Plate Clutch
Oil Pump: 2 Electric Pumps
Installation Length (min. / max.): 320/378 mm
Center Distance: 180,5 mm
Weight (Oil): 77 kg

Noul Peugeot 208 facelift 2023 primeste cutia secventiala electrificata Punch Powertrain e-DSC6

Stellantis a prezentat noul motor 1.2 PureTech EB Gen3 Hybrid de 136 CP si 230 Nm! Urmeaza sa echipeze gama Peugeot 5008 1.2 Hybrid

DT2 Dual Clutch Transmission Punch, autolatest, pumch DT2 PHEV, punch VT6, 1.2 Hybrid 136 e-DSC6

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente