15 km din celebrul Lot Cheţani-Câmpia Turzii de pe Autostrada Transilvania urmeaza sa fie deschisi traficului dupa ce austriecii de la Strabag au reusit in mare parte finalizarea lucrarilor.
Este socant cum Transilvania primeste o noua autostrada completa in timp ce la Bucuresti incompetentii de la CNAIR nu sunt in stare sa finalizeze amarata A0 care trebuie sa devina adevarata centura a Capitalei.
Toti constructorii de pe A0 in afara de UMB sunt in urma cu lucrarile, iar in partea de Est CNAIR nici macar nu a dat una vedere lucrarilor in zona Pantelimon, lucrari care sunt estimate a se finaliza undeva peste minim 5 ani.
Peste cateva zile locuitorii din Targu Mures vor putea merge la Cluj pe autostrada, insa in aceelasi regim de viteza si pana la Deva ( Margina).
De acum mai ramane ca Oradea si Arad sa finalizeze drumul expres, iar Oradea sa fie legata de Cluj prin autostrada, in timp ce Bucurestiul ramane singura Capitala Europeana “RUPTA” de restul tarii pentru ca de aici poti ajunge doar la Constanta/Ploiesti/Pitesti pe un drum de mare viteza.
Insa Bucurestiul ramane fara conexiuni cu Oltenia, Transilvania sau Moldova si in 2024!
Lotul Cheţani-Câmpia Turzii de pe Autostrada Transilvania, cu o lungime de 15,7 kilometri, ar putea fi dat în folosinţă până la sfârşitul anului, termenul fiind decembrie 2023.
Lungimea lotului este de 15,7 kilometri, constructorul fiind asocierea Strabag SRL – Geiger Transilvania SRL, contractul pentru această investiţie fiind în valoare de peste 420 milioane de lei fără TVA.
Contractul a fost semnat în luna octombrie 2022, termenul de finalizare a lucrărilor fiind luna august 2024, iar la momentul rezilierii contractului cu fostul constructor, Straco, stadiul lucrărilor era de 39%.
Centura Bucurestiului ramane in paragina chiar si dupa 33 de ani de la Revolutie
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:
Donează prin Patreon AICI