Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Ionel Scriosteanu, secretar de stat in MT este aspru criticat de Pro Infrastructura pentru lucrarile intarziate cu peste 1 an de la A0

Una dintre cele mai vizibile personaje ale celor de la Ministerul Transporturilor si CNAIR este liberalul Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în MT care merge saptamanal pe santierele patriei insa fara prea mare folos.

Ionel Scriosteanu, secretar de stat in MT este aspru criticat de Pro Infrastructura pentru lucrarile intarziate cu peste 1 an de la A0

Specialistii de la Pro Infrastructura atrag atentia ca pe autostrada A0 lucrarile sunt aproape SISTATE in zona turceasca din Sud, cat despre largirea actualei centuri lucrarile sunt oprite de aproape 2 ani cand s-au facut cateva delimitari!

Situatia din teren este tragica in zona Pasaj Berceni unde incompetentii de la CNAIR nu au fortat antreprenorul sau realizeze un sens giratoriu provizoriu din bidoane!

VEZI CE ZIC SPECIALISTII:

Lălăiala pe șantiere, varianta cu baclava. În loc de autostradă între DN5 și DN6 încă din 2022, primim în continuare gogoși tradiționale românești amestecate cu baclavale turcești.
Alsim Alarko a ajuns la un progres fizic de aproximativ 60%, respectiv 72% pe loturile 1 și 2 ale Autostrăzii A0 Sud. Asta deși atât autoritățile autohtone, cât și antreprenorul, ne promiteau că până în decembrie 2022 circulăm între DN5 și DN6. În ciuda insistențelor organizației noastre din prima jumătate a lui 2022, deschiderea parțială pe DN5-DN6 a rămas o nălucă.
Ionel Scriosteanu, secretar de stat in MT este aspru criticat de Pro Infrastructura pentru lucrarile intarziate cu peste 1 an de la A0
E greu să apeși butoanele birocratice și contractuale necesare. Dar e ușor să promiți și doar să-ți faci poze pe șantiere. Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în MT, ne asigura în decembrie 2021 (HotNews: https://bit.ly/3MyA1wV) că “în decembrie 2022 se va circula pe Autostrada Bucureștiului, între DN5 și DN6 și, cu o mobilizare bună a constructorilor, în 2023 pe toată A0 Sud”.
Ce să vezi. În 14 mai… 2023, același “secretar de stat” Scrioșteanu ne spune în Economedia (link: https://bit.ly/3IHYi2r) că “acest tronson de autostradă [între Jilava și Bragadiru] va fi dat în trafic în toamnă împreună cu lotul 1 la o diferență de 2-3 luni”.
Realitatea din teren surprinsă de obiectivul dronei lui Radu Popa în 23.05.2023 între DN4 și DN6 este grăitoare: https://youtu.be/QW4z-Tb5vCw.
Cu această mobilizare la mișto, abia dacă vom vedea cei 10 kilometri dintre DN6 și DN5 inaugurați prin toamnă. Întreg lotul 1 iese din discuție pentru 2023. În opinia noastră, cu MARI eforturi și forțe concentrate ale constructorului și MULTE insistențe din partea oficialilor CNAIR, (încă) este posibilă și o deschidere parțială pe relația DN5-DN4 în decembrie 2023. Atât.
Ionel Scriosteanu, secretar de stat in MT este aspru criticat de Pro Infrastructura pentru lucrarile intarziate cu peste 1 an de la A0
Alsim Alarko a semnat contractele pe loturile 1 și 2 ale A0 Sud în 26.08.2019, respectiv 09.03.2019, cu ordine de începere lucrări emise în 01.03.2021 și 05.11.2020. Ambele prevăd câte 12 luni de proiectare și alte 30 de execuție.
Ionel Scriosteanu, secretar de stat in MT este aspru criticat de Pro Infrastructura pentru lucrarile intarziate cu peste 1 an de la A0
Așadar, termenele de finalizare sunt septembrie 2023, respectiv mai 2023. Ambele vor fi ratate, în mod evident. Turcii merită niște penalizări de întârziere, chiar dacă luăm în considerare blocajele birocratice tergiversate de stat și problemele cu aprovizionarea cu balast pentru terasamente.
Ionel Scriosteanu, secretar de stat in MT este aspru criticat de Pro Infrastructura pentru lucrarile intarziate cu peste 1 an de la A0
Ne apucă groaza când ne gândim că același antreprenor general turc ar trebui să se apuce în câteva luni de execuția magistralei M6 1 Mai-Tokyo (Băneasa) în București. “În 3 ani aici va fi stația dumneavoastră de metrou!”
În urmă cu fix 5 ani, cei de la Alsim Alarko veneau cu povești de adormit copiii în HotNews (detalii: https://bit.ly/43pzHY9) cu “strategia” lor pe termen lung de a investi “10 miliarde de dolari pentru următorii 10 ani” în România.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. Într-adevăr, Alsim trebuiau aspru penalizați și interziși la alte licitații.
    Nu mai vorbesc de Aktor, care nu au ajuns la 50%, nu au timp de recuperare, pana în 2024, când expira perioada contractuala și livrarea tronsonului. Cu ăștia trebuia reziliat contractul la începutul lui 2023 și reluat cu alții, ce fac treaba.
    In nord, cu chinezii e lucrul racului. Cu Pizzaroti, cam greu, pana termina de ce s-au apucat (și acolo o lălăie de zor).
    De vina sunt MT și CNAIR, care își bat joc de romani.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente