Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noile norme de poluare Euro7 sunt intra in vigoare din 2030 si sunt mult mai permisive

Una dintre cele mai importante lovituri date masinii electrice este votarea de catre Consiliul Europei a implementarii viitoarele norme Euro 7.

ev car sales europe 2023, autolatest, vanzari masini ev 2023, vanzari masini diesel europa 2023, testeauto

Acestea erau mult mai stringente si urmau sa devina obligatorii din anul 2025, insa mai mult de jumatate dintre tarile din UE au spus NU si aceasta norma este votata sa intre in vigoare din 2030.

norme euro 7, motoare dacia euro 7, dacia logan e tech hybrid euro 7, renault probleme vanzari, autolatest, emisii norme euro 7 dpf cat scr

O alta schimbare este nivelul de emisii CO2 pe flota care a crescut la noile norme Euro 7 pana la 93.6 g/km WLTP, adica din 2030 toate masinile diesel si pe benzina vor avea un sistem full hybrid care, in cazul motorul diesel poate sa scada chiar si sub 75 g/km CO2.

Alianta Renault-Dacia-Nissan are de gand sa NU PRODUCA motoare Euro7 pe benzina! Dispar 1.0 TCe si 1.33 TCe

BMW spune ca noile norme votate de CE sunt perfect normale pentru industria auto, iar masinile pe benzina si diesel vor putea sa fie vandute fara probleme chiar si dupa anul 2035 fara ca interzicerea lor in detrimentul celor electrice sa intre in vigoare.

Consiliul Europei cedeaza si permite ca norma Euro 7 din 2025 sa fie un fel de Euro 6 Temp E

Noile norme Euro7 vor duce la o plafonare si mai mult a vanzarilor de masini electrice despre care europenii descopera acum ca au costuri de menteannta mult mai mari decat cele ale unei masini cu motor termic.

euro 7, pret cost euro 7, cutie automata euro 7, autolatest, testeauto, cost marit masini euro 7, disapr motoarele 3 cilindri turbo 2025

“Even though Euro 7 has been pushed back to 2030, automakers still have to adapt to stringent emissions regulations. Tougher targets coming into effect in 2025 mean the average fleet new car CO2 emissions will have to go down from 95 g/km in the NEDC cycle to 93.6 g/km per WLTP. Each vehicle that has emissions above that threshold will cost the automaker a €95 fine, multiplied by every single CO2 g/km above that 93.6 g/km.”

UE a cedat! Noile norme Euro 7 permit in continuare vanzarea de masini diesel si pe benzina din 2025

Presa auto din Romania nu spune nimic despre Efectul Havana care urmeaza sa loveasca Europa!

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s s

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente