Pentru a vedea care sunt problemele vanzatorilor de automobile acum dupa momentul Rabla 2024 care a scazut cu peste 50% pentru modelele termice, am decis sa configuram un banal Logan 2024.
Am luat in calcul un Logan Prestige cu motorul de 999 cmc si 3 cilindri care ofera o putere maxima de 90 CP si care NU ARE GPL pentru ca este oferit cu transmisia CVT.
Modelul de baza are un pret peste cel de acum doi ani cand a fost lansat Logan-ul 3, insa cand punem echipamente optionale si accesorii ajungem repede la un pret real de peste 19.000 euro.
Si da, cei de la Dacia cer peste 19.000 euro pentru un Logan cu motor cu 3 cilindri in 2024 fara a mai benefecia de ajutorul social Rabla Clasic cum era pana acum.
Aceste preturi exagerate pentru o masina low-cost romaneasca te face repede sa te uiti la Kia, Hyundai sau mai nou MG Motor care ofera masini mai bune calitativ si cu motoare mult mai rafinate si puternice.
Si ca sa intelegi poltica de vanzari a celor de la Dacia pana si la versiunea de top Prestige trebuie sa platesti extra dotari precum: CULOARE IRON BLUE 460,00 EUR, Pachet Techno 300,00 EUR Media Nav: ecran 8″, ,Scaune fata incalzite 150,00 EUR ,Roata de rezerva 150,00 EUR, Cameră supraveghere integrată în oglinda retrovizoare 253,34 EUR, Alarmă perimetrică 155,54 EUR sau Huse scaune față 88,13 EUR.
Toate aceste dotari optionale creste pretul masinii la un nivel greu de inteles pentru cei care pana acum se asteptau sa primeasca aproape 3.000 euro discount din partea Rabla Clasic.
O Dacia Logan a ajuns sa fie vanduta in Romania in 2023 cu peste 18.200 euro! Voi ce parere aveti?
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:
Donează prin Patreon AICI
Am făcut un drive test cu versiunea prezentată. E ok, se poate trăi cu ea dar prețul este exagerat. Eu muncesc pentru banii ăștia, nu îi pot da pentru o astfel de mașină.
Poate ca si asta o fi un mod de a reduce poluarea, in mintea unora: sa nu isi mai permita oricine sa cumpere o masina. Sau poate o fi doar lacomie, foame de bani, de multi bani, de profit….
Intrebare /: de unde ati inteles ca programul Rabla clasic nu mai exista ? S-a micsorat Rabla PLUS dar de Rabla clasic nu s-a mentionat nimic clar. Eu nu am vazut nicaieri mentionat clar RAbla Clasic nu mai exista.
Exista, redusa la jumatate, adica chiar este irelevanta la nivelul preturilor din prezent!
1.400 de euro poate sa-ti dea orice dealer fara probleme…..adica cat este Rabla Clasic 2024!
Dacia a dublat preturile pentru niste mizerii de plastice ieftine in timp ce Rabla isi va injumatati valoarea tichetelor in 2024. “Dedicatia” e pt fraierii care isi luau “masina romaneasca” din patriotism, ca scum sa ii usture prostia si hotia.
Acum Renault vrea sa recupereze exit-ul de pe piata rusească cu o pierdere de aproape un miliard și plănuiește să îi recupereze din buzunarele românilor.
Si mai comenta unul la videoclipul cu MG, ca sa sustinem “productia romaneasca”.
Pai cu asemenea preturi, sigur Daciei/Renaultului sigur nu ii pasa de romanul de rand. Mie de ce mi-ar pasa de Dacia?
Nu iti poti lua alta masina noua automata cu banii astia.
Dacia Logan, o masina construita din materiale ieftine si calitate foarte slaba, vanduta cu un pret exagerat de mare.
Nu exista o masina mai proasta ca Dacia Logan, vanduta cu asemenea pret.
Pana si lacul, care este acoperita vopseaua exterioara, se exfoliaza, dupa cativa ani.
O masina scupa, de calitate foarte proasta