Stim ca in momente de criza economica nu prea este corect sa vorbesti despre cresteri salariale, insa cand ne uitam cum asistatii sociali ( adica bugetarii tarii) tipa ca nu se mai descurca cu 8.000 de lei pe luna atunci ne uitam un pic spre marii angajatori din industria auto si ne punem mari semne de intrebare.
In urma cu putin timp pe site-ul BestJobs am intalnit un anunt de angajare la Ford Otosan Romania pentru un inginer calificat, adica o persoana care a finalizat o facultate tehnica de lunga durata de care are nevoie orice companie de productie din automotive fie ca se afla in China, la Craiova sau Berlin.
Salariul oferit de Ford Otosan Romania pentru UN INGINER este de aproaximativ 5.000 de lei NET, adica un salariu mai mic decat cel al unui tractorist la orice primaria de partid care se respecta.
Atunci poate nu se mira angajatorii din privat ca nu gasesc muncitori calificati cu studii superioare daca castiga cat un referent cu 8 clase in orice primarie din tara asta.
Inginerul mult cautat de catre Ford Otosan Romania este “la munca” in Germania, Spania sau Franta pe un salariu de inceput de 3.500 euro, salariu care poate ajunge in cativa ani la 5.000 euro fara prea mari probleme.
Tot la Ford Otosan Romania un operator de banda care, chiar asambleaza masina castiga doar 3.000 de lei NET, adica la jumatate cat poate face un livrator Glovo.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:
Donează prin Patreon AICI