Japonezii de la Mazda au anuntat ca reduc nivelul de investii in dezvoltarea de masini electrice, respectiv viitoarul CX-5 care pana acum trebuia sa fie un model 100% electric.
Mazda a anunțat marți la Tokyo că își va reduce investiția planificată de la 2 trilioane de yeni la aproximativ 1,5 trilioane de yeni „prin utilizarea activelor existente și formarea de parteneriate puternice”.
Compania susține că această abordare s-a dovedit deja de succes prin parteneriatul său cu Changan Automobile, precum și cu alți parteneri tehnologici precum Toyota, Denso și BluE Nexus.
GENERATIA DE MOTOARE Z
Viitorul CX-5 va fi disponibil cu un motor hibrid de 2.5 litri cu 4 cilindri în linie și care va respecta noile norme de poluare Euro 7.
Noua generație de motoare Skyactiv-Z va avea și unități cu 6 cilindri în linie si promite să ofere un nivel mai scăzut de emisii de CO2, fără ca puterea să fie sacrificată.
Test Drive in premiera cu noua Mazda CX-5 KF Homura 2023 motor 2.5 eSkyactiv G194 CP AWD MHEV
Mazda CX-5 primeste un sistem MildHybrid e-Skyactiv M Hybrid 2023
Japonezii saracii n-au aflat inca, americanii au renuntat la implementarea standardelor mai restrictive de emisii de CO2. Doar europenii inca iși mai dau cu bărdița in coa*ie, dar le ajunge si lor imediat cutitul la os