Chinezii au adus in Europa noua genratie de modele Lynk & Co 01 2025, masina care este de succes cand este echipata cu un motor pe benzina de 1.5 litri turbo.
Noul Lynk & Co 01 facelift are de acum o putere maxima cumulata de 275 CP si un cuplu de 535 Nm.
Chinezii ofera aceeasi baterie pe noul Lynk & Co 01, adica poti merge WLTP in modul electric de 75 km.
Volvo aduce in Europa mini SUV-ul chinezesc Lynk & Co 01 2021 de peste 42.000 euro
FISA TEHNICA Lynk & Co 01 2024:
1.5TD (Turbo injecție directă)
Motor cu 3 cilindri turbo pe benzină
Volumul cilindrului, cm³ 1.477
Diametrul cilindrului (mm) 82 Cursa mm 93.2
Material din blocul cilindri Aluminiu
Raport de compresie 11,5
Supape la 4 Arbori cu came duble deasupra capului
Sistem de control al motorului Injecție directă de benzină
Secvența de aprindere 1-3-2
Combustibil, octan 95-98 RON
Putere maximă în kW (CP)/rpm 132 kW (180 CP)/5.500 rpm
Cuplu maxim, Nm/rpm 265/1.500-4.000
Puterea maximă a grupului motopropulsor (cp mecanic + electric) 276 CP +535 Nm
PRO SI CONTRA nou Lynk & Co 01 PHEV 2024
PRO
Acumulator mare de 17.8 kwh
Are 5 stele EuroNCAP
CONTRA
Calitate slaba de fabricatie tipica masinior chinezesti
Marca Lynk & Co nu exista in Romania
Motor mic cu 3 cilindri pe benzina
Consum mare cand masina merge pe benzina
Reprize foarte slabe
Nu exista nici un service in Romania
Nu poti sa-i faci revizii sa pastrezi garantia
Nu exista piese de schimb daca se strica
Nu poti sa-i faci asigurare in Romania