BMW Group a anuntat ca a inchis uzina de la Dingolfing pentru ca nu mai poate produce masini cu probleme tehnice care sa fie rechemate apoi in service.
De vina este compania germana Continental care a vandut celor de la BMW peste 1.5 milioane de sisteme de franare cu probleme de fabricatie, acum BMW declarand ca urmeaza sa remedieze problemele prin inchiderea completa a uzinei.
In prezent sunt 1.5 milioane de masini BMW cu acest sistem de franare Continenta, insa dintre acestea peste 320.000 deja sunt livrare dealerilor insa care nu se mai livreaza pentru ca sunt un pericol pentru soferi si pentru ceilalti participanti la trafic.
BMW a renuntat in urma cu cativa ani la furnizorul de sisteme de franare ATS in favoarea celor de la Continental, rezultatul fiind acum unul dezastruos pentru germani.
Uzinele BMW din China si SUA nu au aceasta problema pentru ca au sisteme de franare ATS.
In aceasta uzina sunt produse masinile: BMW 4 Series BMW M4 BMW 5 Series (Sedan / Touring) BMW M5 BMW 6 Series (Gran Turismo) BMW 7 Series BMW 8 Series (Coupé / Cabrio) BMW iX Series BMW i5.
Realitatea este alta!
Au suspendat activitatea de producție pentru perioada determinata sa rezolve problema cu sistemul de frânare.
Oficial da, așa este, o problemă gravă de calitate!
Dar cum mass media minte la comanda guvernelor, au suspendat fabricarea mașinilor pe considerentul de lipsa de vânzări.
Sau mai bine spus, nu rentează sa mai pornești linia de fabricație pentru câteva comenzi.
Veți vedea că tot mai mulți constructori vor invoca probleme de calitate pentru a nu mai porni linia de fabricație sau pentru a tine mașinile deja fabricate in parcul propriu din uzina.
Afirm cele de sus în cunoștință de cauză – am lucrat 14 ani in industria auto.