BMW ca si Mercedes se tot chinuie sa dezvolte noi masini electrice premium care din pacate sufera la capitolul motorizari si acumulatori ca despre pret nici macar nu mai are rost sa vorbim.
“Vedeta” celor de la BMW este noul BMW i5 eDrive40 Sedan, o berlina de top care are un pret cu dotari de aproape 90.000 euro, pret in care primesti o baterie de 81.2 kw si un singur motor electric de 340 CP.
Pe sosea, noul BMW i5 eDrive40 Sedan nu poate ajunge la 100 de km/h decat in 6 secunde, performanta comica chiar si pentru cea mai ieftina masina Tesla la vanzare in prezent.
Concurentul direct al lui BMW i5 eDrive40 Sedan este Tesla Model S Dual Motor care are din start doua motoare si o putere maxima de 676 CP si un pret in Romania cu toate dotarile standard de 94.900 euro.
Masina americanilor are o baterie de 100 kwh si poate ajunge la 100 de km/h in doar 3.2 secunde fara prea mari probleme.
Insa, conform teselor noul BMW i5 eDrive40 Sedan ( care este cea mai eficienta versiune a lui i5) nu poate merge mai mult de 334 km cu o singura alimentare pe autostrada.
Tesla poate merge pe autostrada peste 500 km fara prea mari probleme, motiv pentru care BMW Seria 5 ramane o masina foarte buna cand este echipata cu motoare diesel sau PHEV!
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:
Donează prin Patreon AICI