Si cand spunem mizerie ne referim doar la faptul ca este o masina 100% chinezeasca, care nu are nici un service in Romania si pentru care nu exista nici un dealer capabil sa-i faca o revizie pentru a pastra garantia.
De fapt fanii Volvo ne vor critica ca acest Lynk & Co 01 este de fapt un XC40 produs tot in China de Geely in aceeasi uzina, insa acesti fani Volvo trebuie sa tina cont ca daca cumva vor conduce un Lynk & Co 01 trebuie sa se gandeasca ca nu vor putea face nicioadata o revizie.
Si in final putem spune ca motorul pe benzina de 1.5 litri este anemic pentru ca are doar 3 cilindri, iar greutate la gol a masinii depaseaste 1.8 tone la gol.
Daca incarcam masina cu patru pasageri si bagajele aferente greutate depaseste 2.3 tone, iar micutul motor de 1.5 litri nu va avea nici o sansa.
Si ca sa inchieiem trebuie spus ca aceasta companie anomia chinezeasca cere peste 41.000 euro pentru acest model, suma cu care poti oricand sa cumperi modele precum Kia Sportage Hybrid, Ford Kuga PHEV, VW Tiguan Hybrid sau Peugeot 3008 Hybrid pentru care avem unitati service in Romania!
Si daca tot nu crezi ca acest Lynk & Co 01 este o incercare anenmica a chinezilor de a intra in Europa trebuie sa nu uiti ca masina cica ofera o putere cumulata de 260 CP insa nu poate atinge 100 de km/h decat in 9.0 secunde!
PRO
Acumulator mare de 17.8 kwh
Are 5 stele EuroNCAP
CONTRA
Calitate slaba de fabricatie tipica masinior chinezesti
Marca Lynk & Co nu exista in Romania
Motor mic cu 3 cilindri pe benzina
Consum mare cand masina merge pe benzina
Reprize foarte slabe
Nu exista nici un service in Romania
Nu poti sa-i faci revizii sa pastrezi garantia
Nu exista piese de schimb daca se strica
Nu poti sa-i faci asigurare in Romania
Vezi fisa tehnica AICI!
Lynk and co foloseste reteaua Volvo pentru servisare. Ca sa intelegeti mai bine aceasta masina chinezeasca… se poate duce la service la orice dealer VOLVO! pentru un PHEV pretul este mult sub orice alt brand. este un risc sa cumperi o masina chinezeasca in orice caz.
Am avut marina închiriată pentru 2 săptămâni (în Spania) și pot sa va contrazic în toate privințele. Este foarte frumoasa, multă lume m-a oprit în stațiile de benzina sa ma întrebe ce mașina e, fiind încântați de cum arata. Apoi în ce privește motorul, o fi în 3 cilindri dar te pune pe spate instant și are accelerării impresionante. În ce privește confortul interior și dotări nota 10+. Sa nu uitam ca e plug in, dacă e full încărcată are în jur de 70 km autonomie pe electric reali. Dacă mergi cu ea hybrid, scoți un consum de benzina de 3-4 litri/100. Deci nu mai criticați, e o mașina super.
O masina super , bate hyundai hybrid si ce au mai enumerat , viteza maxima peste 210 lejer , da in regim de autostrada cu viteze de peste 170 papa 11 . Se merita chiar am ramas surprins
Una din cele mai bine vandute PHEV-uri din Olanda sau tarile scandinave. Este facuta pe aceeasi platforma ca Volvo XC40.
Masina e foarte, foarte buna! Am un 01 si ilconduc cu mare placere. Sunt piese originale Lynk^Co in Europa dar si piese de la Volvo XC40, aftermarket, originale, in Romania. Revizia se poate face conform garantiei primite de la producator in toata Europa de vest, de regula in reteaua Volvo dar nu numai, insa se poate face si in tară facand dovada cu documentele produselor originale comandate de la Lynk, transmise email in Suedia in prealabil. Are 81 de km electric in oras si 76 km electric in afara, confirmați pe masina mea suficienti pentru trei zile in oras. Condusa cu atentie, motorul termic in trei pistoane consuma sub 6,9 litri, eu am ajuns si la 5,5litri. Vrei viteza (210-220km/h) atunci bagi mana in buzunar mai adanc. Masina ofera foarte mult confort si toate dotarile posibile. Este prima la testul NCAP, ceea ce se poate verifica, in ceea ce priveste siguranta pasagerilor. Restul sunt povesti si rautati!
Este o masina fiabila, confortabila si economica daca nu faci raliuri! O detin de 4 luni si sunt foarte multumit. Adevarat, nu am gasit service pentru pastrarea garantiei de producator si probabil ca trebuie sa merg in tarile vestice pentru o revizie scriptica, deoarece i-am inlocuit toate filtrele si uleiurile.
Articolul este rautacios la adresa chinezariei, desi se pare ca pe viitor vom conduce mai mult masini chinezesti, care ofera mai multe dotari la bani mai putini decat masinile europene.