Este vorba de modelul Rifter care asemenea fratiorului sau Citroen Berlingo poate de acum sa fie cumparat si cu o transmisie automata.

Diferenta dintre cele doua masini si gam Opel Combo este ca Berlingo are optional o cutie Aisin cu 8 trepte gasita pe toate masinile marcii, in timp ce pe gama Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi 130 CP aceasta cutie nu are decat versiunea mai veche cu 6 trepte.
Insa chiar si asa, despre aceasta cutie AT6 putem spune ca este extrem de fiabila, pe piata existand modele care au depasit 400.000 de km cu transmisia Aisin AT6 fara probleme de utilizare.
De asemenea, daca ne uital la un Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi 130 CP AT6 si un VW Caddy 2,0 TDI observam ca VW nu ofera optional decat o cutie DSG cu dublu ambreiaj care este mult mai putin fiabila in timp in special pe o masina comerciala.

Nici o asemenea cutie DSG nu va avea capacitatea de a face fata unui model comercial in sarcina cum o face o cutie automata clasica cu convertizor de cuplu cum sunt transmisiile Aisin de la Peugeot si Citroen.



PRO
Imagine de marca
Habitabilitate
Doua portiere culisante
Sistem multimedia compatibil Apple CarPlay si Android Auto
Motor BlueHDI rafinat si economic
Cutie cu 5 trepte ideala pentru soselele din Romania
Optional cutie AT8 Aisin asemenea masinilor premium

CONTRA
Consola centrala este masiva in zona genunchilor
Pret relativ mare de achizitie
Toate dotarile interesante sunt optionale


FISA TEHNICA
Motor
Numar de cilindri: 4 in linie Diesel
Injectie: Directa
Capacitate cilindrica (cm3): 1499 cmc
Alezaj X Cursa (mm): –
Putere maxima CP/KW – rot/min: 100 – 3500
Cuplu maxim Nm – rot/min: 250 / 1750
Carburant: Motorina
Rezervor litri: 50
Transmisie
Punte motoare: Fata
Cutie de viteze / nr. trepte: Manuala 5 trepte
Dimensiuni
Lungime (mm): 4403
Latime (mm): 1848
Inaltime (mm): 1882
Ampatament (mm): 2539
Portbagaj: 597-1414 l
Greutate la gol kg: 1431
Performante
0 – 100 km/h (s) – 12.5
Viteza maxima (km/h) –170
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 5.5
Pret
Pret lista cu TVA : 21.727.02 €
