MG Motors urmeaza sa fie cea mai importanta aparitie pe piata auto din Romania pentru ca ofera masini moderne cu preturi corecte si o gama de motorizari care nu mai exista la concurenta europeana.
Si aici spunem ca noua Dacia Duster III 2024 nu va mai avea sub capota motoare cu 4 cilindri pe benzina sau diesel, in locul lor urmand sa fie oferite un 1.0 TCe gasit pe Logan 3 si un mai noi L3 de 1.2 litri TCe.
De partea cealalta a baricadei MG ZS vine standard cu un motor clasic cu injectie multipunct, motorul 1.5 MPI cod 15S4C cu 4 cilindri care afiseaza o putere maxima de 106 CP la 6.000 rpm si un cuplu de 141 Nm la 4.500 rpm.
Adica, vorbim de o motorizare clasica cum oferea Dacia pe Duster in 2011 cand au lansat modelul 1.6 16V de 105 CP, motor care si in ziua de astazi este recunoscut ca fiind ultima motorizare fiabila Dacia.
Mai jos vezi cum arata motorizarea Dacia 1.2 TCe cu injectie directa si 3 cilindri:
Masina celor de la MG ajunge la 100 de km/h in 10.9 secunde, si o viteza maxima de 175 km/h, consumul oficial dat de MG pentru acest model fiind de 6.6 litri.
De asemenea, motorizarea MG 1.5 VTi-Tech poate sa primeasca si GPL, pe anumite piete din Asia aceasta venind din fabrica cu GPL pentru a reduce costurile cu 50%.
Si ca sa aratam ca lucrurile nu sunt tocmai roz pentru Dacia, MG Motors va avea o garantie reala in Romania de 7 ani sau 150.000 de km, in timp ce marca romaneasca inca se chinuia sa depaseasca cei 3 ani garantie sau 100.000 de km.
MG ZS 1.5 VTI 106 CP 2023 a devenit o mare problema pentru Dacia Duster II 1.0 ECO-G 2023
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania:
Donează prin Patreon AICI
106 CP cu un cuplu motor de 141 Nm. Cam slabut. Si amaratul ala de motor al loganului 0,9 de 90 CP are cuplul motor de 160 Nm
0.9 este turbo……chinezii au motor aspirat din ala la care nu cedeaza turbina in 100.000 de km!