Si daca te-ai gandit ca vei scoate din buzunar peste 200.000 euro te inseli pentru ca pretul de vanzare al lui Dodge Durango SRT 392 este de 70.000 euro fara nici un discount dat de dealer.
DE CE DURANGO IN 2023?
Pentru ca toti stim ca motoarele V8 germane sufera la capitolul fiabilitate, BMW avand probleme cu nenumarate recall-uri cu gama V8 4.4 twin turbo asemenea modelului Lamborghini Urus care are sub capota un banal V8 de 4.0 litri fabricat de Audi.
Americanii vin cu un senzational V8 Hemi de 6.4 litri mult mai puternic, mult mai fiabil si cu un pret mult mai mic de vanzare.
Gama Dodge Durango SRT 392 ajunge la 100 de km/h in doar 4.0 scunde, iar cutia de viteze este in mare parte identica cu cea gasita pe Lamborghini si BMW pentru ca vorbim de cutia ZF8.
Diferenta este ca Dodge Durango SRT 392 are un ZF8 construita in SUA care poate face fata unui V8 de Challeger de 800 CP si 1200 de Nm, adica mult peste oferta celor de la BMW sau Lamborghini.
In plus fata de aceasta, noul Dodge Durango SRT 392 tracteaza fara probleme 4 tone, are 7 locuri si nu prea exista dotari optionale pentru ca totul este oferit standard.
TEHNICA USA VS EUROPA
La motorul Hemi V8 de 6.4 litri nu se rupe distributia la 150.000 de km pentru ca este gandita sa fie inlocuita la peste 500.000 de km.
Cutia ZF8 produsa de catre Dodge este supradimensionata pentru a face “liniute” zi de zi fara ca aceasta sa cedeze subit cum vedem la ZF-ul european.
Convertizorul de cuplu este supradimensionat pentru motive de siguranta.
Are un consum mediu testat de CarAndDriver de 18 litri la 100 de km, adica cu 10 litri mai putin decat un BMW X7 sau un Lamborghin Urus.
Are un bloc motor din fier pentru ca aluminiul se deformeaza in timp!
Are injectie multipunct pentru ca cea directa este putin fiabila in timp, iar pretul pompelor de inalte si depunerile de carbon sunt proncipalele probleme.
Are o viteza maxima nelimitata de 280 km/h