Cea mai mare economie a Europei a anuntat ca urmeaza in perioada urmatoare sa renunte la ajutorul dat celor care vor sa-si cumpere o masina electrica.
De fapt, este vorba de anularea subventiei de tipul RablaPlus pentru masinile electrice in anii care urmeaza, banii destinati masinilor electrice urmand sa fie oferite masinilor care merg cu benzina si motorina sintetica.
Intreaga industrie auto germana este socata de avansul si tehnologia celor de la Tesla si al producatorilor chinezi, in prezent nici un producator auto german neavand nici o sansa in fata acestora la capitolul masini electrice.
Protectia industriei auto germane este mai importanta pentru Germania decat planul verzilor si al UE de a scoate din productie masinile cu motoare termice, solutia germana fiind cea a combustibilului sintetic care nu are nici o legaturacu petrolul si care nu are dezavantajele unei electrice.
Studiu-85% dintre germani nu vor sa-si cumpere masini electrice!
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Si in România trebuie anulată subvenția pentru mașinile electrice, nu reprezintă decât un transfer de fonduri către Renault, prin faptul că se cumpără cel mai mult Dacia Spring…
Ceea ce fac germanii este perfect normal, au constatat că oamenii nu vor cumpăra mașini electrice.
Dacia spring e un cotetz pe.roti😀
Din pacate nu ai inteles.
Germanii au constatat fix ca oamenii cumpara electrice, doar ca ei cumpara d alea americane si chinezesti.
Tot înțelepții de germani au lansat și prostia asta cu mașinile electrice și subvenționarea lor în Europa.
Poate ar fi timpul să mai gândim și cu propriul creier.
Sa mearga Ciolacu si clica lui jucarii electrice !
Este o soluție pur economică adoptată și de Japonia
Și tu in buna tradiție tâmpită faci politica de Șanț
Cand o sa vada nemtii cat costa motorina sintetica isi iau singuri masini electrice. Schimbarea nu mai poate fi anulata. E vina industriei germane ca nu a ” simtit” la timp aceasta schimbare. O sa pateasca ce a patit Kodak.
Germania se pare ca nu stie sa se adapteze si apelează la astfel de scurtături copilărești cu speranța ca opresc ei trendul de achizitia masinilor electrice. Hai sa vedem ce vor mai face cand vor veni chinezii peste ei cu super masini, super autonomie la preturi foarte bune. Marcile germane deja raman prea mult in urma in acest joc.
Cat costa bateriile masinilor, metalele rare si cat coata reciclarea bateriilor de masina ? Sau vom umple lumea de deseuri si apoi vrem ecologie ?!
Si cine are metalele respective ?! Dar liniile de productie a cipurilor ? Cu adevarat e ecologica ? Ekectricitatea cu ce o producem ? Si cat modificam noi temperaturile cu coloanele decaldura de deasupra panourilor fitovoltaice si cat schbam curentii atmosferici cu eolienele aduca d seceta ?
Dar mai simplu : Daca te inzapezesti cata caldura iti permiti in masina sau cati se vir salva in caz de necesitate ?! Si de ce nu repunem tramvaiele in toate orasele si trenurile electrificate ? Pt ca e doar un joc de bani si putere nu de eco, modern sau alte bazaconii ..
Una peste alta, autoelectrice sunt mai poluante( Baterii, fabricare). Viitorul este… Hidrogenul și combustibilii din vegetale!!!
Motorul termic de-abia a ajuns la maturitate. Germania, cu scandalul diesel-gate, s-a autodesfiintat ca tara care produce cele mai fiabile masini. Japonia da clasa oricand Germaniei cu Honda, Mazda, Toyota care vin cu tehnologii cu adevarat revolutionare. Faptul ca romanii au impresia ca BMW, VW, Mercedes inseamna etalonul in industria auto nu tine de realitate.
Programele gen Rabla Plus sunt o tampenie, nu fac decat sa creasca pretul masinilor electrice, plus costurile cu reciclarea rablelor clasice. Americanii pun mare pret pe masinile clasice, au o adevarata industrie pentru restaurarea lor, numai aici in Europa se prefera masina electrica – din fericire, doar la nivel politic.
Am cunostinte care au renuntat la Tesla, vazand ce dezastru inseamna autonomia lor pe timp de iarna si au revenit la tehnologia sanatoasa, motorul termic.