Adica acesti giganti americani s-au aliat pentru prima data pentru a dezvolta impreuna viitorul combustibil e-fuel care este 100% vegetal si care are emisii de CO2 ZERO.
Respectiv, viitorul combustibil BENZINA e-fuel si MOTORINA e-fuel urmeaza sa fie produse in rafinarii cu emisii de CO2 foarte mici, iar emisiile toba sunt ZERO.
Aceasta alianta este primul pas in DISTRUGEREA MASINII ELECTRICE in SUA pentru inceput, dupa care urmeaza sa vina in Europa si Asia.
Pretul modificarii rafinariilor este suportat de acesti giganti americani pentru ca pretul la pompa a unui litru de motorina sau benzina sa fie la aceelasi nivel ca si acum.
Rezultatul este incetinirea raspandirii masinilor electrice, insa continuarea productiei de motoare clasice pe benzina si motorina.
“Thus, a gasoline or diesel car that runs on e-fuel would have the same CO₂ emissions as an electric car. In other words, it would be a zero-emission car when using e-fuel, giving hope to the combustion engine.”
Fanii hidrogenului nu trebuie sa uite ca UE a stabilit ca pentru ca in Europa camioanele sa nu mai mearga cu motorina acestea ( 95.000 e camioane fuel cell) au nevoie de peste 1.000 de rafinarii pentru producerea hidrogenului! Si asa sa nu uitam ca o statie banala de alimentare cu hidrogen costa in medie 10 milioane de euro!
“European transport wants to deploy 95,000 fuel cell trucks by 2030, but will need at least 1,000 hydropower plants by then”.